امنیت هدیه ما به شماست

امنیت در دنیای دیجیتال - دیسنا : اولین پایگاه اطلاع رسانی فضای تبادل اطلاعات

امنیت هدیه ما به شماست

امنیت در دنیای دیجیتال - دیسنا : اولین پایگاه اطلاع رسانی فضای تبادل اطلاعات

ارائه ابزار جستجوی آنتی ویروس جعلی توسط ترندمیکرو

 دیسنا - خبرگزاری امنیت فناوری اطلاعات 

شرکت امنیتی ترندمیکرو Trend Micro یکی از بزرگترین و معتبر ترین شرکتهای امنیتی و عرضه کننده آنتی ویروس ، ابزار رایگانی برای مبارزه با آنتی ویروسهای جعلی ارائه داد .

نرم افزارها و آنتی ویروسهای جعلی یکی از بزرگترین مشکلات در سالهای اخیر بوده است .

حجم بسیار زیاد این نرم افزارها که جعلی بوده و آلوده به انواع ویروسها می باشند و یا بعد از نصب رایانه کاربران را آلوده می کنند و زمینه نفوذ دیگر ویروسها را باز می کنند باعث شده است تا مورد توجه اکثر شرکتهای امنیتی قرار گرفته و حتی در گزارشات ماهانه ، فصلی و سالانه به صورت جداگانه اطلاعاتی در مورد آنها درج شود .

حتی برخی از شرکتها مانند گوگل که کار تخصصی آنها نیز امنیت نمی باشد در مورد انتشار برنامه ها و آنتی ویروسهای جعلی گزارشات مختلفی منتشر نموده اند .

حفاظت از رایانه ها در برابر این نوع تهدیدات نیز بسیار کار مشکلی می باشد و در بسیاری موارد بدلیل اینکه نرم افزار به شکل قانونی خود را جلوه می دهد ، کاربر فریب خورده و خود اقدام به نصب آن می کند .

در کنفرانس امنیتی RSA 2010 نیز شرکت سیمانتک نمایشگاهی از برخی آنتی ویروسهای جعلی برگزار نموده بود که نشان می دهد ، معضل نرم افزارها و آنتی ویروسهای جعلی بسیار جدی می باشد .

برای مبارزه با این دسته از تهدیدات در اولین مرحله استفاده از نرم افزار امنیتی مناسب و بعد از آن کسب آموزشهای لازم در مورد امنیت سیستمهای کامپیوتری و موبایل  بسیار حائز اهمیت است .


نسخه ارائه شده بتا می باشد .

لینک ابزار مبارزه با آنتی ویروسهای جعلی

بخش پشتیبانی شرکت دورانتاش

Trend Micro
دیسنا - پایگاه اطلاع رسانی امنیت اطلاعات دورانتاش  DISNA
اولین پایگاه اطلاع رسانی تخصصی امنیت اطلاعات ایران
www.DISNA.ir
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد