امنیت هدیه ما به شماست

امنیت در دنیای دیجیتال - دیسنا : اولین پایگاه اطلاع رسانی فضای تبادل اطلاعات

امنیت هدیه ما به شماست

امنیت در دنیای دیجیتال - دیسنا : اولین پایگاه اطلاع رسانی فضای تبادل اطلاعات

کسپرسکی قدم به سال 2011 گذاشت - خبری - تحلیلی

دیسنا - خبرگزاری امنیت فناوری اطلاعات :

شرکت کسپرسکی محصولات امنیتی سال جدید میلادی خود شامل Anti-Virus و Internet Security را روانه بازار کرد. در حالی که بیش از چهار ماه از سال 2010 میلادی باقی مانده است، شرکت‌های امنیتی و نرم‌افزاری محصولات جدید خود را عرضه و رونمایی کردند و مسابقه عرضه محصولات سال جدید میلادی عملاً آغاز شده است.


به گزارش DISNA.ir شرکت کسپرسکی که یکی از شرکت‌های ارائه‌دهنده محصولات امنیتی برای کاربران خانگی و شرکتی می باشد ، از این مسابقه غافل نمانده و نسخه جدید محصولات خود یعنی آنتی‌ویروس و اینترنت سکوریتی را عرضه کرده است.


کسپرسکی این دو محصول خود را با شعار "Anti-Virus 2011 ستون فقرات امنیتی سیستم شما است" و 
"Internet Security 2011 برای شما که نیاز به امنیت در وبگردی دارید، همه چیز است" عرضه کرده و مدعی است این محصولات می‌توانند به صورت بلادرنگ در مقابل انواع تهدیدات و خطرات دنیای IT مقابله کنند.


جدیدترین تغییرات و فناوری‌های استفاده شده در آنتی‌ویروس 2011 کسپرسکی استفاده از سیستم بلادرنگ برای مقابله با ویروس‌ها و اسپایورها، اسکن وب‌سایت و ایمیل‌ها برای کدهای مخرب، محافظت از هویت دیجیتالی شما در هر زمانی، اسکن نقاط آسیب‌پذیر سیستم و ارائه پیشنهادات بهبود امنیت سیستم و دسترسی ساده به گجت‌های دسکتاپ هستند.


با استفاده از این گجت‌ها کاربران می‌توانند خیلی سریع و ساده به برنامه‌ها و ابزارهایی که نیاز دارند، دسترسی پیدا کنند و دیگر نیاز به جست‌وجو در اینترنت و ورود به سایت‌های احراز هویت نشده و مشکوک نداشته باشند. ارائه دیسک ویروس‌یابی زنده برای پاک‌سازی سیستم از بدافزارها، استفاده از جدیدترین تکنیک‌های مقابله با بدافزارها در هنگام نصب نرم‌افزارها روی سیستم، استفاده از ابزارهای هوش مصنوعی و تحلیل رفتار برای مقابله با برنامه‌های مشکوک و بلوکه کردن آن‌ها از دیگر قابلیت‌های جدید آنتی‌ویروس 2011 کسپرسکی هستند.


اینترنت سکوریتی 2011  به قابلیت‌ها و فناوری‌های جدیدی مانند فناوری System Watcher و قابلیت Safe Surf مجهز شده است تا کاربران با یک اطمینان خاطر کامل در اینترنت گشت و گذار داشته باشند و نگرانی از جهت تهدیدات موجود روی این شبکه وجود نداشته باشد.  System Watcher فناوری جدیدی است که به صورت آنلاین وضعیت و رفتار پروسه‌ها و برنامه‌های روی سیستم‌ها را بررسی و به سرور کسپرسکی گزارش می‌دهد و به سرعت رفتارها و پروسه‌های مشکوک را به کاربر گزارش می‌دهد. Safe Surf نیز قابلیتی است که هر سایت درخواست شده روی مرورگر اینترنت کاربران را در بانک اطلاعاتی کسپرسکی جست‌وجو می‌کند و در صورتی که جزو وب سایت‌های بلوکه و نامعتبر باشد، اجازه باز شدن آن روی سیستم کاربر را نمی‌دهد.


دیگر قابلیت جدید محصول اینترنت سکوریتی 2011 که در آنتی‌ویروس 2011 نیز گنجانده شده است، دسترسی ساده کاربران به گجت‌های دسکتاپ است. استفاده از سیستم‌های بلادرنگ برای مقابله با تهدیدات اینترنتی، ابزارهای کنترل و مدیریت دسترسی‌ها برای والدین و مدیران شبکه، قابلیت اجرای سیستم به صورت ایزوله شده، استفاده از دیسک قابل بوت، ابزار آنتی فیشینگ، صفحه‌کلید مجازی و محافظت از هویت و اطلاعات کاربران در هنگام وبگردی از دیگر قابلیت‌ها و امکاناتی هستند که کاربران این محصول می‌توانند از آن‌ها بهره ببرند.

البته این ورود برای این شرکت چندان خوش یمن نبوده است ، ورود محصولات آنتی ویروس  شرکتهای دیگر بخصوص شرکتهای بزرگ امنیتی به ایران که کیفیت بسیار بهتری نسبت به محصولات کسپرسکی دارند و همزمان با آن مشکلات نرم افزاری پیش آمده برای شرکت کسپرسکی ، باعث شده است شرکت کسپرسکی بخش زیادی از کاربران خود و بازار آنتی ویروس را از دست بدهد .


تا این تاریخ شرکتهای وب روت - نورتون ( سیمانتک ) - ترندماکرو - بیت دفندر - پاندا - آویرا و جی دیتا اقدام به معرفی و عرضه محصولات ضد ویروس 2011 خود نموده اند .

قابل ذکر است در میان محصولات سال 2011 ، تنها محصولات آنتی ویروس تیتانیوم شرکت ترندماکرو  نسبت به محصولات سال 2010 این شرکت تغییرات اساسی داشته است .

واحد روابط عمومی شرکت دورانتاش

دیسنا - خبرگزاری امنیت اطلاعات
www.DISNA.ir

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد