امنیت هدیه ما به شماست

امنیت در دنیای دیجیتال - دیسنا : اولین پایگاه اطلاع رسانی فضای تبادل اطلاعات

امنیت هدیه ما به شماست

امنیت در دنیای دیجیتال - دیسنا : اولین پایگاه اطلاع رسانی فضای تبادل اطلاعات

ارائه نسخه های 2011 آنتی ویروسهای نورتون شرکت سیمانتک

دیسنا - خبرگزاری امنیت فناوری اطلاعات :

شرکت سیمانتک Symantec بزرگترین عرضه کننده نرم افزارهای امنیتی و ضد ویروس ، نسخه های 2011 آنتی ویروسهای خانگی ( نورتون )  شامل آنتی ویروس 2011 و اینترنت سکیوریتی 2011 را ارائه نمود .

آنتی ویروسهای 2011 شرکت سیمانتک بهینه شده نسخه های 2010 آنتی ویروسهای این شرکت می باشند که از تکنولوژی SINAR 3  برای مقابله با تهدیدات و ویروسها بهره می برد و از قدرت بالای مقابله با تهدیدات برخوردار است .

محصولات شرکت سیمانتک از سال 2010 با توجه به کیفیت بسیار بالای آنها و از طرفی استفاده بسیار کم از منابع سیستم با استقبال بسیار خوب کاربران خانگی و شرکتهای کوچک مواجه شده است و توانسته در اکثر تستهای مقایسه ای ( شناسایی ویروسها ) رتبه بسیار خوب و تقریبآ در همه تستها از لحاظ استفاده کم از منابع سیستم و سرعت اسکن رتبه اول را کسب نماید .





Norton’s New Look

از زمان ارائه نسخه های 2010 آنتی ویروسهای این شرکت ، بدلیل کیفیت بسیار بالای محصولات این شرکت ، شرکت دورانتاش ( برترین و معتبر ترین عرضه کننده نرم افزارهای ضد ویروس در ایران ) اقدام به ارائه نسخه های خانگی و شرکتی ( تحت شبکه ) بخصوص نسخه های دفاتر و شرکتهای کوچک و متوسط این شرکت نموده است که مورد استقبال بسیار خوب کاربران و شرکتهای ایرانی قرار گرفته است .

قابل ذکر است بدلیل استقبال بسیار خوب از محصولات شرکت سیمانتک توسط کاربران ایرانی ، بعضی از شرکتهای عرضه کننده آنتی ویروس در ایران اقدام به شایعه پراکنی در زمینه محصولات این شرکت که با دارا بودن بیش از 18000 کارمند و 7 میلیارد فروش ، بزرگترین شرکت ارائه دهنده نرم افرارهای امنیتی در دنیا محصوب می شود .

قابل ذکر است ثبت Register و بروزرسانی Update محصولات شرکت سیمانتک ( نورتون ) از طریق ایران و برای کاربران ایرانی آزاد است و کاربران ایرانی می توانند بطور مستقیم از طریق نرم افزار اقدام به ثبت و رجیستر و بروزرسانی ( آپدیت ) نرم افزارهای ضد ویروس خود نمایند .

بعد از خرید شرکت نورتون توسط شرکت سیمانتک ، محصولات آنتی ویروس خانگی این شرکت با نام نورتون در بازارهای جهانی شناخته می شوند .

آنتی ویروس - اینترنت سیکوریتی و نورتون 360 از دسته محصولات آنتی ویروس خانگی شرکت نورتون ( سیمانتک ) می باشند .

بدلیل قراردادهای شرکت سیمانتک با بزرگترین شرکتهای عرضه کننده سخت افزار و نوت بوک در دنیا مانند MSI - ASUS - LG - GATEWAY - FUJITSU - A-DATA - TOSHIBA- DELL- SONY - HP -GIGABYTE - IBM -LENOVO - از قدرت بالای تبلیغاتی نیز برخوردار است و بسیاری از کاربران و مشتریان این شرکتها از محصولات شرکت نورتون - سیمانتک استفاده می نمایند .

قابل ذکر است 3 روز گذشته ، شرکت بزرگ ترندماکرو ( دومین عرضه کننده بزرگ آنتی ویروس در دنیا ) نیز اقدام به عرضه و معرفی محصولات آنتی ویروس 2011 خود نمود که بر پایه تکنولوژی ابر می باشند .
شرکت ترندماکرو با شرکتهای ASUS - CISCO - IBM - TRANSEND - AVEPOINT - WIPRO HP DELL - قراردادهای همکاری دارد .

محصولات این شرکت نیز توسط شرکت دورانتاش ارائه و توزیع می گردد .
متن و منبع خبر
واحد اطلاع رسانی شرکت دورانتاش

www.Durantash.com   ,   www.NOvirus.ir

دیسنا - خبرگزاری امنیت فناوری اطلاعات

www.DISNA.ir


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد