امنیت هدیه ما به شماست

امنیت در دنیای دیجیتال - دیسنا : اولین پایگاه اطلاع رسانی فضای تبادل اطلاعات

امنیت هدیه ما به شماست

امنیت در دنیای دیجیتال - دیسنا : اولین پایگاه اطلاع رسانی فضای تبادل اطلاعات

افزایش بازدید بخش پشتیبانی وب سایت کسپرسکی بواسطه مشکلات نرم افز

دیسنا - خبرگزاری امنیت فناوری اطلاعات: به نقل از وب سایت شرکت کسپرسکی :

شرکتی کسپرسکی یکی از شرکتهای ارائه دهنده راهکارهای امنیتی و ضد ویروس می باشد.
این شرکت در طی 5 ماه اخیر اقدام به معرفی و ارائه نسخه های جدید محصولات ضد ویروس خانگی و شرکتی خود نمود .
اما متاسفانه عمده این نرم افزارها بخصوص در بخش آنتی ویروسهای تحت شبکه و کنسول مدیریتی این شرکت با مشکلات عدیده ای همراه بود که باعث ایجاد دردسرهای زیادی برای شرکتها و سازمانهایی که از نرم افزارهای این شرکت استفاده می نمایند شد .
این مشکلات بخصوص در 2 ماه اخیر به اوج خود رسید و همین موضوع باعث شد تا نرخ مراجعه به بخش پشتیبانی این شرکت که همواره رقم بالایی در حدود 10 درصد بود با 1% افزایش به رقمی حدود 11% از مراجعه به وب سایت شرکت کسپرسکی را شامل شود .

در حال حاضر بعلت ترافیک بالای وب سایت پشتیبانی کسپرسکی ، ارسال تیکتها و لود صفحات به کندی صورت می گیرد و این مسئله نیز باعث ایجاد کندی در خدمات رسانی به مشتریان بخصوص از طرف نمایندگان این شرکت شده است .

قابل ذکر است بخشهای پشتیبانی وب سایتهای شرکتهای ترندماکرو و سیمانتک به ترتیب کمی بیش از  3% و برای سیمانتک کمتر از 1% بازدید کنندگان وب سایتهای این شرکتها را شامل می شود که نشان دهنده کیفیت بهتر نرم افزارهای این شرکتها می باشد.

شرکت کسپرسکی در چند سال اخیر از طرق مختلف تلاش بسیاری نموده است تا بتواند تا حدی به شرکتهای بزرگ امنیتی مانند سیمانتک - ترندماکرو - مک آفی - وب روت و سوفوس برسد .

از یکی از رقبای جدید شرکت کسپرسکی که به تازگی اقدام به گسترش شبکه فروش خود نموده است می توان به شرکت آلمانی جی دیتا G-Data اشاره نمود که کیفیت نرم افزارهای این شرکت دارای ویژگی های خوبی می باشد که در مواردی نسبت به نرم افزارهای کسپرسکی برتری دارند . 

قدرت بالای شناسایی تهدیدات و ویروسها و مقابله با آنها - استفاده از 2 موتور جستجوی آوست و بیت دفندر - استفاده بسیار کمتر از منابع سیستم - پنل کاربری آسان - و در نسخه های تحت شبکه نیز کنسول مدیریتی تحت وب Web Base Consol و در بحث فروش ، فروش بصورت رسمی در ایران از جمله ویژگی های نرم افزارهای این شرکت می باشد .

قابل ذکر است تمام نرم افزارهای امنیتی ذکر شده توسط شرکت دورانتاش ( نماینده رسمی کسپرسکی در منطقه غرب آسیا ) توزیع می گردد .

ارائه نرم افزارهای شرکتهای فوق که کیفیت برتری نسبت به محصولات شرکت کسپرسکی دارند در کنار مشکلات عدیده نرم افزارهای کسپرسکی باعث شده است تا شرکت کسپرسکی با کاهش فروش عمده ای در بخش محصولات ضد ویروس خانگی و تحت شبکه خود مواجه شود .

دیسنا - خبرگزاری امنیت فناوری اطلاعات
www.DISNA.ir

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد