امنیت هدیه ما به شماست

امنیت در دنیای دیجیتال - دیسنا : اولین پایگاه اطلاع رسانی فضای تبادل اطلاعات

امنیت هدیه ما به شماست

امنیت در دنیای دیجیتال - دیسنا : اولین پایگاه اطلاع رسانی فضای تبادل اطلاعات

موج مهاجرت به آنتی ویروسهای ترندماکرو و جی دیتا

دیسنا - خبرگزاری امنیت فناوری اطلاعات : تحلیلی :

علی
رغم ارائه تخفیفهای زیاد در دوره های مختلف توسط کسپرسکی ، بسیاری از افراد و شرکتها و موسسات در ایران در حال مهاجرت به آنتی ویروسهای دیگر بخصوص ترندماکرو و جی دیتا و سیمانتک هستند .

محصولات شرکت کسپرسکی در 6 ماهه اخیر با مشکلات زیادی در ارائه نرم افزارهای ضد ویروس روبرو بوده است و از طرفی محصولات ضد ویروس این شرکت بواسطه باگهای ( مشکلات ) مختلف بخصوص در بروزرسانی و عدم پاسخگویی مناسب پشتیبانی شرکت کسپرسکی ، باعث شده است تا بسیاری از کاربران و شرکتها ، علی
رغم ارائه تخفیفهای بسیار به آنتی ویروسهای دیگر بخصوص ترندماکرو - جی دیتا و سیمانتک مهاجرت کنند .

حجم مشتریان کسپرسکی که در حال مهاجرت به آنتی ویروس شرکتهای دیگر می باشند حتی نمایندگان و شرکتهای عرضه کننده کسپرسکی را نیز شوکه نموده است .

قابل ذکر است بواسطه مشکلات متعدد در محصولات شرکت کسپرسکی که هم در محصولات ضد ویروس خانگی و هم محصولات شرکتی ( تحت شبکه ای ) این شرکت وجود داشته ، بخشهای پشتیبانی فروشندگان و نمایندگان کسپرسکی را با مراجعه خیل عظیم مشتریانی که با مشکلات متعدد روبرو شده اند ، روبرو کرده است و این مسئله باعث کندی ارائه خدمات به مشتریان و دارندگان آنتی ویروسهای کسپرسکی شده است .

قابل ذکر است محصولات شرکتهای جی دیتا و ترندماکرو و سیمانتک بواسطه اعتبار بالای بین المللی و کیفیت بالای نرم افزاری و قابلیت بروزرسانی و ثبت از ایران ، قدرت بالای حفاظتی ، استفاده بسیار کمتر از منابع سیستم در مقایسه با کسپرسکی  و ارائه خدمات بسیار خوب به مشتریان ( ایرانی ) ، با استقبال بسیار خوب کاربران ایرانی روبرو شده است .

 در طیف محصولات خانگی عمده مهاجرت به آنتی ویروسهای خانگی جی دیتا - ترندماکرو - سیمانتک و وب روت و در بخش آنتی ویروسهای ویژه شبکه ها و دفاتر کوچک به آنتی ویروسهای ترندماکرو - جی دیتا و سیمانتک و در حوزه آنتی ویروسهای شرکتی نیز به ترندماکرو و جی دیتا بوده است .

این محصولات توسط شرکت دورانتاش که خود یکی از نمایندگان قدیمی کسپرسکی در ایران می باشد عرضه می شود ( از سال 1385 )  ، و این موضوع باعث شده است که دیگر نمایندگان کسپرسکی بر ضد این شرکت و همچنین محصولات (  ضد ویروس ) ارائه شده توسط این شرکت اقدام به انجام تبلیغات منفی کنند .

عمده مشکلاتی که مشتریان کسپرسکی با آن روبرو بوده اند :
- مشکل در بروزرسانی و آپدیت کنسول تحت شبکه Kaspersky Open Space Security R2
- مشکل در لود بالای سیستم .
- عدم بروزرسانی کامپیوترهای شبکه.
- قطع ارتباط کامپیوترها با کنسول مدیریتی

دیسنا - خبرگزاری امنیت اطلاعات

www.DISNA.irKaspersky Lab: Antivirus Software and Free Online Virus Scan
HomeTrend Micro

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد