امنیت هدیه ما به شماست

امنیت در دنیای دیجیتال - دیسنا : اولین پایگاه اطلاع رسانی فضای تبادل اطلاعات

امنیت هدیه ما به شماست

امنیت در دنیای دیجیتال - دیسنا : اولین پایگاه اطلاع رسانی فضای تبادل اطلاعات

معرفی اینترنت سکیوریتی 2011 جی دیتا G-Data Internet Security 201

دیسنا - خبرگزاری امنیت فناوری اطلاعات : تحلیل و معرفی محصول : G Data Internet Security 2011 G Data InternetSecurity 2011 21.0.2.1 screenshot

شرکت جی دیتا و محصولات آن برای بسیاری از کاربران کامپیوتر نامی آشنا می باشد .

شرکتی که محصولات آن در اکثر تستهای مقایسه رتبه اول را هم در شناسایی ویروس ( براساس امضاء و هم هوش مصنوعی ) کسب نموده است .
تستهایی مثل  Virus Bulletin ویروس بولیتن - AV- Comparative  که بدون در نظر گرفتن میزان اعتبار و یا معتبر بودن تستهایشان مورد بازدید بسیاری از کاربران بخصوص ایرانی قرار می گیرند .

محصولات شرکت جی دیتا چند ماهی می شود که توسط شرکت دورانتاش در ایران توزیع می شوند و مورد استقبال بی نظیر و خوب کاربران ایرانی و بسیاری از شرکتها و حتی مراکز آموزشی و درمانی قرار گرفته است .

یکی از محصولات عرضه شده توسط شرکت دورانتاش محصول اینترنت سکیوریتی 2011 شرکت جی دیتا می باشد که در عین قدرت بالای ویروس گیری و مقابله با تهدیدات و استفاده بسیار کم از منابع سیستم ، دارای رابط کاربری بسیار ساده ای می باشد .


در این محصول جهت حفاظت از کاربران از تکنولوژی های مختلفی استفاده شده است تا کاربران با خیالی آسوده تر اقدام به استفاده از نرم افزارهای شرکت جی دیتا G-Data  نمایند .


اولین تغییری که نسبت به نسخه 2010 محصولات خانگی شرکت جی دیتا مشاهده می شود لوگوی این شرکت می باشد که از حالت ساده به طرحی جدیدتر تغییر یافته است .


محصولات ضد ویروس شرکت جی دیتا از 2 موتور ویروس یاب شرکتهای آوست ( موتور آ ) و بیت دفندر ( موتور ب ) بهره می برند .


البته بجزء این 2 موتور که کاربر براحتی می تواند اقدام به تغییر آنها نماید ، این شرکت از تکنولوژی های حفاظتی خود نیز بهره می برد .

قابلیت مبارزه با انواع ویروسها و تهدیدات - روت کیتها - بد افزارها - جاسوس افزارها و هرزنامه ها از جمله ویژگی های محصولات ضد ویروس شرکت جی دیتا می باشد .
در محصول اینترنت سکیوریتی این شرکت نیز کاربران از فایروال و کنترل والدین آن می توانند بهره مند شوند .

قابلیت تنظیم اسکن فایلهایی که تغییر می کنند از دیگر ویژگی های محصول اینترنت سکیوریتی 2011 شرکت جی دیتا می باشد .


اسکن ترافیک شبکه و اینترنت و ایمیلها از دیگر ویژگی های محصول اینترنت سکیوریتی جر دیتا می باشد .


از قابلیتهای دیگر این محصول بروزرسانی ماژولهای برنامه آنتی ویروس جدا از بروزرسانی های فایلهای دیتا بیس ویروسها می باشد .



قابلیتهای تنطیم برای ایمیل و مسنجرها از دیگر قابلیتهای محصولات شرکت جی دیتا می باشد .

در کنار پنجره اصلی برنامه نیز نشانگرهای مربوط به میزان استفاده از متابع سیستم و سی پی یو نشان داده شده است ( مانند محصولات شرکت نورتون - سیمانتک ) ، تا به کاربر نشان دهد که استفاده این محصول ضد ویروس از منابع سیستم بسیار کم می باشد .


در هنگام اسکن نیز گزینه های مختلفی پیش روی کاربران می باشد .


توقف اسکن  در صورتی که میزان استفاده از منابع سیستم افزایش یابد یکی از گزینه های مورد توجه کاربران می باشد که باعث می شود هنگام اسمن فایلها و یا فول اسکن ، کاربر بتواند با کامپیوتر براحتی کار نماید .

البته در بخشی دیگر از تنظیمات این آنتی ویروس گزینه ای می باشد که می تواند درصد اولویت اسکن را تعریف نمود ، تا وقتی شما در حال اجرای برنامه های دیگر هستید ، اسکن کامیپورت با اولویت پایینتری اجرا شود .

اسکن فایلهای دارای پسورد - و خاموش نمودن کامپیوتر بعد از پایان اسکن از دیگر ویژگی های این محصول می باشد .


در داخل محصول نیز از تکنولوژی های شرکت جی دیتا و همچنین تکنولوژی حفاظتی ابر Cloud Computing بهره برده شده است .


تکنولوژی های Double Scan Technologu و  Behavior Blockeing  از دیگر تکنولوژی هایی می باشد که مورد استفاده در محصولات ضد ویروس جی دیتا می باشد .


این محصول در عین سادگی ، حفاظت کاملی را برای کاربران به ارمغان می آورد و بسیار سبک و Light اجرا می شود .


آپدیت و بروزرسانی ضد ویروسهای جی دیتا بصورت اتوماتیک و ساعتی می باشد و در هز ساعت هم 2 موتور جستجو و هم ماژولهای آن آپدیت و بروز می شوند .


در حال حاضر این محصول به صورت 1 کاربره و 3 کاربره توسط شرکت دورانتاش عرضه می شود .

www.Durantash.com - www.NOvirus.ir

دیسنا - خبرگزاری امنیت اطلاعات
www.DISNA.ir

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد