امنیت هدیه ما به شماست

امنیت در دنیای دیجیتال - دیسنا : اولین پایگاه اطلاع رسانی فضای تبادل اطلاعات

امنیت هدیه ما به شماست

امنیت در دنیای دیجیتال - دیسنا : اولین پایگاه اطلاع رسانی فضای تبادل اطلاعات

اهداف خبرگزاری امنیت فناوری اطلاعات دورانتاش www.DISNA.ir

اهداف خبرگزاری ( واحد خبری ) امنیت فناوری اطلاعات دورانتاش :

کارشناسان و نویسندگان این مرکز در کنار یکدیگر قرار گرفتند تا بتوانند خدمتی هرچند کوچک در حوزه اطلاع رسانی و آگاه سازی کاربران ایرانی و همچنین کارشناسان آی تی و کامپیوتر انجام دهند .

- ارائه اخبار شرکتها و محصولات ارائه شده در حوزه امنیت اطلاعات - نرم افزارهای ضد ویروس و اخبار مربوط به کسب و کارهای مرتبط فناوری اطلاعات و امنیت اطلاعات .

- ارائه تحلیلهای مختلف مربوط به امنیت اطلاعات : سعی می شود این تحلیلها به زبان ساده  و بدون غرض ورزی و در نظر گرفتن منافع شرکتها یا افراد خاصی باشد تا هر خواننده ای به فراخور حال خود برداشت مناسبی از تحلیل ارائه شده داشته باشد .

- ارائه راهکارها و آموزشهای مرتبط با امنیت اطلاعات هم برای کاربران عادی و هم برای مدیران شبکه و متخصصین کامپیوتر و آی تی IT Expert

- نقد و بررسی مقالات ارائه شده در نشریات و وب سایتهای مرتبط با فناوری اطلاعات و امنیت اطلاعات .

- اهمیت و حساسیت موضوعات مرتبط با امنیت اطلاعات و داده ها باعث می شود تا ما با دقت و حساسیت بیشتری وظیفه خود را انجام دهیم .

- فرهنگ سازی نیز جزئی از اهداف ما می باشد . امید به روزی که تمام کاربران ایرانی و مردم عزیز در این زمینه اطلاعات جامع و کافی بدست آورند و البته خود شما کاربران نیز در این زمینه باید تلاش کنید .

- متاسفانه بدلیل تحریمهای بین المللی بر ضد ایران جریان طبیعی اطلاعات شاید با مشکلاتی همراه باشد که این مرکز سعی دارد تا آخرین اخبار و دستاوردها در زمینه امنیت اطلاعات را در اختیار کاربران و خوانندگان قرار دهد .

متاسفانه تا امروز بسیاری از اخبار در حوزه امنیت اطلاعات و آنتی ویروسها بدلیل اعمال نفوذ شرکتها و افراد نتوانسته برای کاربران و متخصصان کامپیوتر مفید واقع شود و عمومآ سعی شده است تا انتخاب افراد و شرکتهای را تحت تاثیر قرار دهند .

متاسفانه در این بین دیده شده است که اطلاعات و اخبار و مصاحبه های ساختگی نیز به کاربران عرضه شده است .

متاسفانه شرکتها و افراد درگیر با مسائل آنتی ویروس تا امروز سعی نموده اند و در این زمینه نوعی انحصار تبلیغاتی و رسانه ای  ایجاد نمایند که خبرگزاری امنیت فناوری اطلاعات دورانتاش سعی در شکستن این انحصار و ایجاد فضای باز رقابتی و تبلیغاتی و رسانه ای و خبری دارد .

ما همواره از پیشنهادات و انتقادات شما خوانندگان عزیز استقبال نموده و قوت قلبی برای ادامه این راه برای ما می باشد .

شاد و پیروز و سربلند باشید .

خبرگزاری امنیت فناوری اطلاعات دورانتاش

Durantash Information Security News Agency
www.DISNA.ir

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد