امنیت هدیه ما به شماست

امنیت در دنیای دیجیتال - دیسنا : اولین پایگاه اطلاع رسانی فضای تبادل اطلاعات

امنیت هدیه ما به شماست

امنیت در دنیای دیجیتال - دیسنا : اولین پایگاه اطلاع رسانی فضای تبادل اطلاعات

همکاری شرکت ترندماکرو با شرکت اسوس ASUS

دورانتاش

همکاری شرکت ترندماکرو Trendmicro با شرکت اسوس ASUS

شرکت ترندماکرو یکی از بزرگترین ارائه دهندگان راهکارهای امنیتی و آنتی ویروس قرارداد همکاری با شرکت اسوس تک ASUS که جزء 5 شرکت برتر تولیدکننده نوت بوک و نت بوکهای Eee PCs و Desktop در دنیا می باشد در ضمینه حفاظت آسان و قدرتمند از مشتریان این شرکت را  به امضاء رساند .
طی این قرارداد شرکت اسوس تک بر روی نوت بوکها و نت بوکهای خود Eee PC و desktop های خود محصول اینترنت سکیوریتی شرکت ترند ماکرو را بصورت Trial  60 روزه نصب می کند .

از ویژگی های محصولات شرکت ترند ماکرو نصب آسان و سریع - بروزرسانی اولیه بسیار آسان و حجم بروزرسانی بسیار کم و قدرت ویروسگیری بالا ، استفاده از حافظه کم و قابلیت کنترل والدین ( پدر و مادر ) اشاره نمود .

اینترنت سکیوریتی ترند ماکرو امنیت و آسایش را برای کاربر هنگام خریدهای آنلاین - گشت و گذار در اینترنت - تبادل فایلها - مدیریت امنیت برنامه ها - براساس محافظت هوشمند زیر ساختهای شبکه ترند ماکرو .

به گفته Steve Chang مدیر شرکت اسوس ASUS computer  International   : ما شرکت ترند ماکرو را  برای حفاظت از کاربرانمان انتخاب نمودیم بدلیل اینکه محصولات این شرکت حفاظت کاملی در برابر طیف وسیعی از تهدیدات کامپیوتری مانند ویروسها - روت کیتها - اسپای ورها - تروجان ها - کرمها و هکرها - اسپم ها - جاسوس افزارها و تبلیغات ناخواسته دارند .

همچنین ایشان در ادامه دادند که مشتریان ما هم اکنون می توانند از این حفاظت با کیفیت حرفه ای بر روی دستگاه های کامپیوتر - نوت بوک - نت بوک و دستکتاپ و موبایل خود بهره مند شوند .

در ادامه Carol Carpenter  مدیر اجرایی مشتریان و کسب و کارهای کوچک شرکت ترند ماکرو هم گفت : هیچ کس امروزه مصون از سرقت هویت و جرائم اینترنتی نیست و هدف ما ایجاد امنیت و آسایش برای کسانی است که هر روزه از کامپیوتر استفاده کرده و در وب به گشت و گذار مشغول هستند .

دارندگان نوت بوکها و کامپیوترهای ASUS جهت فعالسازی و خرید و تمدید لایسنس و محصولات شرکت ترند ماکرو در ایران با نماینده این شرکت در ایران ( شرکت دورانتاش ) تماس بگیرند .

AV@Durantash.com
http://antivirus.durantash.com
www.ddn.ir
www.NOvirus.ir


منبع خبر

http://www.asus.com/images/asus_logo.gif
ترند ماکرو - دورانتاش

Durantash , Security is our Gift





نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد