امنیت هدیه ما به شماست

امنیت در دنیای دیجیتال - دیسنا : اولین پایگاه اطلاع رسانی فضای تبادل اطلاعات

امنیت هدیه ما به شماست

امنیت در دنیای دیجیتال - دیسنا : اولین پایگاه اطلاع رسانی فضای تبادل اطلاعات

آنتی ویروسهای رایگان Free antivirus

با سلام.

راجع به آنتی ویروسهای رایگان free antivirus های ارائه شده توسط شرکتهای تولیدکننده آنتی ویروس .
البته اشتباه برداشت نشود منظور ما آنتی ویروسهای کرک شده یا آنتی ویروسهایی که با لایسنس سرقتی فعال می شوند نیست .

حتمآ در وب سایتهای آنتی ویروسهای AVG - AVAST - AVIRA - PC Tools - PANDA دقت کرده باشید و یا در سایتهایی مانند CNET و PCWORLD و PCMAG ملاحظه فرموده اید که لینک هم آنتی ویروس رایگان این شرکتها قرار داده می شود .

یکی از اهداف ارائه این آنتی ویروسها تبلیغات می باشد . که این شرکتها را در بازار و بین مصرف کنندگان و کاربران شناخته شده می کند .

100% و مطمئنآ استفاده از این آنتی ویروس های رایگان بهتر از آنتی ویروسهای کرک شده و فعال شده با لایسنس سرقتی می باشد که به هیچ عنوان از سرورهای اصلی بروز نمیشوند و تازه باعث ویروسی شدن سیستم و ایجاد خطرات بیشتری برای کاربران می شود .

البته از این آنتی ویروسها رایگان نباید انتظار زیادی داشت زیرا امکانات بسیار کمتری دارند و خوب طبیعی است اگر این آنتی ویروسها مانند آنتی ویروسهای با هزینه ( غیر رایگان )  کارایی داشته باشند دلیلی برای فروش محصولات دیگر وجود ندارد و این امری کاملا مبرهن و واضح است  .

این آنتی ویروسها خیلی از امکانات یک آنتی ویروس کامل را ندارند و بجز این مساله بروزرسانی این آنتی ویروسها با تاخیر زیاد صورت می گیرد .

شما با مراجعه به جداول مقایسه ای وب سایتهای تولید کنندگان آنتی ویروسها می توانید این موارد را ملاحظه بفرمائید .
برای نمونه :   http://www.avast.com/free-antivirus-download#tab3

دوستان عزیز توجه داشته باشند استفاده از این آنتی ویروسها هیچگونه تضمینی جهت ویروسی نشدن سیستم و رایانه شما ندارند ( البته ذکر این نکته خالی از لطف نیست که هیچ شرکت آنتی ویروسی ویروسی نشدن سیستم را بواسطه استفاده از نرم افزار آنتی ویروس آنها تضمین نمی نمایند . )

استفاده از نرم افزارهای آنتی ویروس تنها سپر حفاظتی در برابر میلیونها ویروس و تهدیدی که سیستمهای رایانه ای و دیجیتالی  و کسب و کار ما را تهدید می کنند و هر روز بر تعداد آنها افزوده می شود باشد .
استفاده از آنتی ویروس خوب می تواند 97% تا 99.5% باعث حفاظت ما شود و این بهترین و میتوان گفت تنها گزینه پیشروی ما در دنیای آی تی می باشد . و جالب اینکه چیزی بیش از 98% تا 99% مشکلات سیستمهای رایانه ای و دیجیتالی امروزه بواسطه مبتلا شدن به انواع ویروسها و تهدیدات و نفوذ به شبکه ها و سیستمهای سخت افزاری و نرم افزاری می باشد .

نکته دیگر اینکه متاسفانه بعضی از سایتهای مقایسه ای محصولات رایگان این شرکتها را با نسخه های غیر رایگان محصولات دیگر مقایسه می نمایند و این باعث گمراهی کاربران عزیز می شود تا به نتایج معتبری دسترسی نداشته باشند .

منبع : آیا می توان به آنتی ویروسهای رایگان اعتماد نمود ؟ PCWORLD

دورانتاش
توزیع کننده محصولات کسپرسکی - جی دیتا - سیمانتک - اف-سکیور - ترند میکرو - تیون آپ در ایران

Durantash


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد