امنیت هدیه ما به شماست

امنیت در دنیای دیجیتال - دیسنا : اولین پایگاه اطلاع رسانی فضای تبادل اطلاعات

امنیت هدیه ما به شماست

امنیت در دنیای دیجیتال - دیسنا : اولین پایگاه اطلاع رسانی فضای تبادل اطلاعات

آنتی ویروس سرور و راهکار امنیتی برای دفاتر و شرکتها و موسسات کوچ

با سلام.
شرکت دورانتاش ارائه دهنده راهکارهای امنیت شبکه و آنتی ویروس محصولات جدید خود برای شرکتها و دفاتر و موسسات و شبکه های کوچک را ارائه نموده است .
شرکتها و دفاتر کوچک که دارای شبکه های کوچک می باشند ،  معمولا تنها 1  سرور Server و یا 1 سرور و 3-4 عدد کلاینت Cleint  دارند و می توانند از این راهکارها استفاده نمایند .
این شرکتها بدلیل کوچکی شبکه کامپیوتر خود قادر نیستند برای شبکه خود تعداد بالاتری لایسنس آنتی ویروس تهیه نمایند . که معمولا 10 عدد می باشد و هزینه بیشتری برای این شرکتها دارد .
شرکت دورانتاش اولین و تنها ارائه دهنده آنتی ویروس های معتبر برای شرکتها و شبکه های کوچک در ایران می باشد .
Small Business - Small Office - Small Company Solution - Small & Medium Office  - SMB

آنتی ویروسهای ارائه شده از بهترین برندها و محصولات موجود در دنیا می باشند و همینطور از لحاظ بروزرسانی از سرورهای اصلی بدلیل تحریم نیز مشکلی ندارند و کاملا تست شده اند .

قابل ذکر است شرکت دورانتاش نماینده رسمی شرکت کسپرسکی و توزیع کننده محصولات کسپرسکی و نماینده شرکت سیستمهای امنیت اطلاعات تریلیوم ( توزیع کننده محصولات کسپرسکی در منطقه غرب آسیا ) می باشد .

همچنین شرکت دورانتاش نماینده رسمی و انحصاری محصولات آنتی ویروس شرکت جی دیتا G-Data می باشد .
این شرکت اولین شرکت در خاورمیانه می باشد که اقدام به عرضه محصولات این شرکت امنیتی معتبر نموده است

بدلیل ویژگی های خاص این نرم افزار که دارای بالاترین درصد شناسایی ویروس ها می باشد عمدتآ درمنطقه اروپا و آمریکا فعالیت نموده است .

شعار شرکت دورانتاش  : امنیت ، هدیه ما به شماست . زیرا در دنیایی که تا روزی 17000 ویروس و تهدید جدید به دنیای آی تی ما وارد می شود وجود آنتی ویروسهای معتبر و اصلی و با پشتیبانی معتبر از ملزومات هر سیستم نرم افزاری و حتی سخت افزاری می باشد .

بازار هدف محصولات آنتی ویروس برای شرکتها و دفاتر کوچک : شرکتهای کوچک - رستورانها - هتلها - دفاتر کاری کوچک - دفاتر خدماتی - شرکتهای خانوادگی - دفاتر بیمه ای - موسسات - مراکز آموزشی و فرهنگی -  سیستمهای مالی اداری کوچک و کلآ شبکه های کوچک می باشد.

این شرکت همچنین تآمین کننده محصولات و آنتی ویروسهای خانگی - دفاتر کوچک و متوسط و شرکتها و سازمانهای بزرگ و بسیار بزرگ ، برای صدها همکار خود در سراسر ایران می باشد .

واحد اطلاع رسانی شرکت دورانتاش
Durantash




نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد