امنیت هدیه ما به شماست

امنیت در دنیای دیجیتال - دیسنا : اولین پایگاه اطلاع رسانی فضای تبادل اطلاعات

امنیت هدیه ما به شماست

امنیت در دنیای دیجیتال - دیسنا : اولین پایگاه اطلاع رسانی فضای تبادل اطلاعات

عدم درج آگهی شرکت دورانتاش در هفته نامه عصر ارتباط و دلایل آن

سلام.
امروز صبح روز شنبه 23 ژانویه 2010 مصادف با 3 بهمن ماه 1388  و شرکت دورانتاش سفارش آگهی در هفته نامه عصر ارتباط داشت که امروز باید چاپ می شد ولی چاپ نشد .

مانند هفته گذشته البته .

همونطور که گفتم این برای دومین مرتبه می باشد که این هفته نامه از درج آگهی این شرکت خودداری می نماید .
هفته اول این هفته نامه با توجیه اشتباه خود قرار بر درج آگهی در هفته آینده شد .

ولی چرا آگهی شرکت دورانتاش چاپ نمی گردد ؟؟؟؟؟؟  هزینه این آگهی نیز پرداخت شده است .

به نظر شما این آگهی حاوی چه مطالبی می باشد که این هفته نامه از درج آن خودداری می نماید ؟؟؟

من توضیحات رو میدم و قضاوت رو بر عهده شما عزیزان میگزارم ...

شرکت دورانتاش طرح جدیدی جهت جذب نمایندگی برای فروش محصولات خود دارد . بخصوص آنتی ویروس .

همونطور که میدونید :

شرکت دورانتاش نماینده شرکت سیستمهای امنیتی اطلاعاتی تریلیوم Trillium Information Security systems تنها توزیع کننده محصولات کسپرسکی در منطقه غرب آسیا ( شامل ایران  )  می باشد .

این شرکت همچنین حدود 1 ماه می باشد که موفق به اخذ نمایندگی شرکتهای  جی دیتا G-data - ترندماکرو Trendmicro - سیمانتک Symantec و اف-سکیور F-secure  گردیده و شروع به فروش و توزیع این محصولات نموده است .
این شرکت همچنین نماینده محصولات بهینه سازی ویندوز شرکت tune-up می باشد که بهترین نرم افزار بهینه سازی ویندوز می باشد .

از طرفی محصولات آنتی ویروس ارائه شده توسط این شرکت  جزء پر فروش ترین و با کیفیت ترین محصولات امنیتی و آنتی ویروس در دنیا می باشند ، حتی بیشتر از شرکت کسپرسکی که خود شرکت دورانتاش نماینده توزیع کننده محصولات این شرکت در ایران می باشد .

( خوب محصولاتی مثل بیت دفندر و پاندا و نود32 که  درصد بسیار کمی  از بازار را در اختیار دارند ( بواسطه کیفیت کمتر نرم افزار )  قابل بحث نمی باشند و  رقیب قدرتمندی حتی برای شرکت کسپرسکی هم به حساب نمی آیند .   )

خیلی به نتایج نظر سنجی جدید توجه نکنید چون متاسفانه متاسفانه  90% استفاده کنندگان از این نرم افزارها بخصوص ناد32 ( نود32 ) آن را  بصورت غیراورجینال استفاده می نمایند .

خیلی از  محصولات جدید ارائه شده توسط شرکت دورانتاش تا امروز الارقم کیفیت بسیار خوبی که داشته اند بواسطه سختگیری های بسیار زیاد ( تحریم ) نتوانسته اند فرصت حضور در بازار ایران را داشته باشند که با کوشش مدیریت این شرکت و مذاکرات طولانی مدت با توزیع کننده های معتبر این محصولات و همچنین همیاری بخش فنی شرکت دورانتاش در انجام  تستهای فنی بر روی نرم افزارها و کوشش بخش اطلاع رسانی شرکت جهت آگاهی سازی در این مورد این موارد برطرف گردیده است . 

  در این بین محصولاتی مانند کسپرسکی و بیت دفندر و نود 32 از فرصت پیش آمده استفاده کرده و بازار ایران را در اختیار خود گرفته اند که تنها کسپرسکی و بیت دفندر بصورت رسمی ( درج نام در وب سایت ) مشغول به فعالیت می باشند .

خوب سوال این هست که خوب این آگهی شامل چه مطالبی می باشد .

آگهی که قرار بر درج آن بوده ، در آخر این یاداشت قرار می دهم تا ملاحظه بفرمائید .

1- محصولات جدید و متنوع . ( قدرت انتخاب به خریداران و همکاران )

2- کیفیت بسیار عالی و ویژگی های بسیار خوب محصولات ارائه شده بخصوص آنتی ویروسهای جی دیتا G-Data  و ترند ماکرو TrendMicro

3-  قیمت بسیار مناسب جهت همکاران .

4- عدم سرمایه گذاری همکاران جهت خرید محصولات ( خرید بوسیله کارت تخفیف و کد ریسلری [ کد نمایندگی ] )

5- عرضه محصولات آنتی ویروس ویژه دفاتر کاری و شرکتهای کوچک Antivirus for Small Office & Antivirus for Small Business 

( شرکت دورانتاش اولین عرضه کننده محصولات آنتی ویروس ویژه دفاتر کاری و شرکتهای کوچک Antivirus for Small Office & Antivirus for Small Business 
در ایران می باشد و کاربر نهایی با هزینه ای حدود 200 هزار تومان می تواند آنتی ویروس برای سرور و کلاینتهای خود خریداری نمایند . )

6- ارائه کارت تخفیف و هدیه به همکاران بخصوص فروشندگان نوت بوک و دسکتاپ Desktop

( در این طرح خریداران رایانه و نوت بوک  بعد از خرید رایانه یا نوت بوک خود می توانند این کارت را از فروشنده هدیه گرفته یا خریداری نموده و آنتی ویروس را با  هزینه ای بسیار کمتر و با تخفیف ویژه  از توزیع کننده معتبر بطور مستقیم دریافت نمایند . --- همانطور که می دانید آنتی ویروس یا اینترنت سکیوریتی مهمترین نرم افزاری می باشد که باید بعد از خرید نوت بوک یا رایانه حتما بصورت کاملا اورجینال خریداری شده و بر روی سیستم نصب گردد . )

7- سفارش گذاری و خرید بسیار راحت محصولات از طریق فرم آنلاین و ثبت سفارش محصولات با تخفیف در وب سایت شرکت دورانتاش از طریق لینک اختصاصی .

8- دریافت بسیار سریع محصولات ( 1 تا حداکثر 3  روز کاری ) .

9- اهدای هدایای ویژه به همکارانی که فروش مناسبی داشته باشند .


شرایط بسیار خوب دیگری هم شرکت دورانتاش دارد که یا در یاداشتهای قبلی گفته شده و به اطلاع همکارانی که موفق به اخذ نمایندگی فروش محصولات دورانتاش شوند می رسد .

خب با این اوصاف به نظر شما چرا هفته نامه عصر ارتباط از درج این آگهی امتناع می کند و تاکنون دلیل قانع کننده ای برای این کار نیاورده است ؟؟؟

من نتیجه گیری و قضاوت ، در مورد این موضوع را به عهده کاربرها و خوانندگان عزیز میگذارم .

کاملا مشخص است این هفته نامه هیچگونه ارزشی برای اعتبار بقولی 10 ساله خود قائل نمی باشد .

البته من فکر کنم این حرکات در  راستای همان  تبلیغات منفی هست که با مشارکت سایت ایتنا بر علیه شرکت دورانتاش و  آنتی ویروسهای کسپرسکی با لایسنسهای پاکستان نموده است . (جالب است  در تمام تبلیغات و اخبار این سایت از شرکت محترم کارنما رایانه بعنوان نماینده شرکت الحسانی ارائه دهنده محصولات خانگی کسپرسکی در پاکستان نیز نام بوده شده است و از طرفی در سایت کسپرسکی قسمت همکاران ایران تنها شرکت توزیع کننده محصولات کسپرسکی که در سایت درج شده است در کشور پاکستان شهر راولپندی می باشد ( شرکت تریلیوم ) که شرکت دورانتاش دفتر و  نماینده این شرکت در ایران می باشد . )

شرکت دورانتاش در حال حاضر همکاری بسیار خوب و سازنده ای در زمینه آگاهی سازی و فرهنگ سازی و اطلاع رسانی در مورد  استفاده از نرم افزارهای اورجینال بعنوان اولویتها و وظایف شرکت و همچنین همکاری بسیار مناسبی در زمینه تبلیغات و تحلیل محصولات امنیتی بخصوص آنتی ویروس با سایتهای معتبر  و نشریات و اگهی نامه های مختلف دارد .

راستی این آگهی که قرار بود چاپ شود در بخش آگهی ویژه به مبلغ 20 هزار تومان بوده است .

شرکت دورانتاش
دفتر و نماینده شرکت تریلیوم توزیع کننده محصولات شرکت کسپرسکی در منطقه غرب آسیا .

نماینده و توزیع کننده محصولات جی دیتا - ترند ماکرو - اف سکیور و تیون آپ

شاد و پیروز و سلامت
شرکت دورانتاش



Durantash
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد