امنیت هدیه ما به شماست

امنیت در دنیای دیجیتال - دیسنا : اولین پایگاه اطلاع رسانی فضای تبادل اطلاعات

امنیت هدیه ما به شماست

امنیت در دنیای دیجیتال - دیسنا : اولین پایگاه اطلاع رسانی فضای تبادل اطلاعات

همایش کسپرسکی و اطلاع رسانی

سلام به همه دوستان آتی من .

و این چند روزه هم طبق روال معمول داشتم تو سایتهای به اصطلاح اطلاع رسانی داشتم دیدی به اخبار آی تی مینداختم که در انتها چیزی توجهم رو جلب کرد و اون بحث اطلاع رسانی بی غرض به کاربرای کامپیوتر ایرانی و به قولی مصرف کننده های اخبار آی تی .

اینکه چرا با گذشت حدود 3-4 روز از همایش کسپرسکی هیچگونه خبری از این همایش تو هیچ سایتی درج نشده ؟!!!!!!!!!

من احساس می کنم تو کشور ما بحث اطلاع رسانی یکم داره با کم لطفی دوستان پیش میره و من فکر می کنم همش هم بی غرض نباشه .

دوستانی که همکار من تو حوزه کامپیوتر و آی تی هستند حتما منطور من رو بخ خوبی درک می کنند .

دوستانی که تا دیروز می خواشتن نشون بدن اخبار آتی رو خیلی دقیق و سریع به اطلاع می رسونند یکم این وسط زیر سوال می رن .

البته کاربرای ایرانی و بخصوص همکارای عزیز مطمئنآ بی خبر نمی مونند و اخباری که بعضی از دوستان از انتشارشون جلوگیری می کنند را می شنوند و در سیاستهای بیزینس خودشون تاثیر می دن .

حالا سوال اینجاست چرا با گذشت این همه وقت :

1- اصلا راجع به این همایش اطلاع رسانی نشد ( بقول دوستان دفتر کسپرسکی صداش در نیومد !!!!!!؟؟؟؟ )

2- چرا هنوز که هنوزه هم خبری از این همایش و مباحث و شرکتهای که تو همایش شرکت داشتن منتشر نشده ؟؟؟!!!!!!

این بود که به ذهنم رسید به فکر ایجاد یک وب سایت یا نشریه خبری باشیم که بتونه اخبار و مقالات و تحلیل ها رو خیلی دقیق و درست و به موقع و صحیح اطلاع رسانی کنه .

این البته برای سایتها و نشریات آی تی ما می تونه زنگ خطری باشه که این وسط ممکنه بخاطر پول و .... طتمیع شده باشند ( جسارت نباشه ) و بخاطر منافع یا از دادن اخبار طفره می رند و یا از دادن اطلاعات غلط به کاربرای آی تی دریغ ندارند . ( تحلیلهای آبکی )

نمی دونم ولی فکر کنم بجز دوستان و همکارانی که کسپرسکی کار می کنند روی برندها و بیزینسهای دیگه هم همچین مشکلی وجود داشته باشه .

البته این وضعیت هم به اعتبار شرکتهایی که ادعا می کنند پیشرو هستند ضربه می زنه و هم به کاربرای کامپیوتر و هم وضعیت اطلاع رسانی و رسالتی که دوستان خبرگزاری به هر شکلش ( وب سایت خبری - روزنامه - هفته نامه آی تی و مجله و  ... ) ضربه بدی هست .

اعتبار و اعتماد خیلی بیشتر از پول ارزش داره و کسانی که می خواهند به صورت طولانی مدت یک کسب و کار و بیزینس رو اداره کنند و ازش کسب درامد کنند و این وسط هم خدا ازشون راضی باشه و هم خلق خدا بدرد می خوره .

امیدوارم شخص بنده و همینطور شرکتی که توش مشغول به کار هستم همیشه قادر باشه اطلاعات صحیح و درست به کاربرها بده .

البته متاسفانه من در بین کاربرای عزیز عده معدودی دیدم که کارهایی می کنند که دور از شآن هست .

نمونش این بوده که وقتی یک کاربری می خواد یک محصول رو خریداری کنه بعد از اینکه از 100 هزار جا قیمت گرفت شروع می کنه به بازی به این صورت که قیمت و شرایط یک شرکت رو پیش روی شرکتهای دیگه قرار می ده تا این وسط بتونه یا شرایط بهتری و هم با قیمت کمتری محصول رو تهیه کنه . البته این کاربر نهایتآ ضربه این کار رو می خوره ( یا جنس و محصول تقلبی بهش می دن یا پشتیبانی درست حسابی بهش نمی دن و حتی ممکنه بعضی از شرکتها برای سالهای آینده از فروش محصول به اون شخص یا شرکت امتناع کنند . ) ولی این وسط وقت خودش و یک عده آدم رو میگیره .

خدا ما رو از این کاربرا و مشتری ها دور بداره . الاهی آمین . :D

امیدوارم شب جمعه خوبی داشته باشید .

شاد و پیروز






نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد