سلام.
خوب امروز هم گذشت - روز خوبی بود ، یکم هوا خوردیم و تفریح کردم . چطوری ؟؟ خوب معلومه .
امروز از طرف دفر خاورمیانه شرکت کسپرسکی ( کاسپرسکی یا کسپرسکای ) کدومش دورسته منم نمی دونم ( Kaspersky ) دعوت به یک همایش بودم تو هتل لاله تهران .
همه دوستان جمعشون جمع بود میشه گفت اکثر نمایندگان و توزیع کننده های کسپرسکی اومده بودند و ما آشنایی خوبی با دوستان جدید داشتیم .
من به همراه همکارها و مهمانهای عزیز هم که از کشور پاکستان ( شرکت تریلیوم ) اومده بودند شرکت کردم.
در ابتدا ثبت نام کردیم - وی ی برگه هم اسم خودم و نام شرکت رو به لاتین و فارسی نوشتیم که برای قرعه کشی بود ( یدونه ipod 8GB ) که البته به من نرسید :(
بعد یکم با دوستان سلام و احوال پرسی کردیم و با بعضی از همکاری دیگه آشنا شدیم .
جلسه با صحبتهای آقای امان منظور Aman manzoor مدیر نمایندگان کسپرسکی در خاورمیانه شروع شد که یکم راجع به محصولات و سیاستهای جدید کسپرسکی تو این منطقه صحبت کرد که مفید بود - البته متاسفانه بعضی از دوستان به زبان لاتین آشنایی نداشتند و درخواست کردن به فارسی هم این صحبتها انجام بشه که دیگه وقت نشد .
البته با 1 ساعت تاخیر انجام شد .
بعد از صحبتهای آقای امان یک وقت استراحت داشتیم که نوشیدنی به همراه کیک خوردیم و گپی دوستانه با دیگر نمایندگان داشتیم - من هم سعی کردم به جز کسپرسکی یکم راجع به محصولات جدید که شرکت اورده صحبت کنم .
مثل G-data و Trendmicro و F-secure و Tune-up
بعد از اون آقای عماد که مدیر پشتیبانی دفتر خاورمیانه شرکت کسپرسکی بود صحبت کرد که راجع به قابلیتها و ویژگی های جدید محصولات خانگی 2010 و بخصوص محصولات تحت شبکه کسپرسکی بود انجام شد .
ویژگیهاشا من نمی گم دیگه می تونید تشریف ببرید سایت کسپرسکی یا سایت شرکت دورانتاش http://antivirus.durantash.com مراجعه کنید .
بعد از اون هم رفتیم برای ناهار - اینقدر ای بچه ها سوال فنی پرسیدن و همه گشنشون شده بود که آخرش صدای خود امان هم در اومد و گفت سریع برید ناهار بخورید .
در هنگام صرف ناهار هم مجدد با دوستان کسپرسکی کار ، گپ و گفتگویی داشتیم .
همینطور با دوستان در شرکتهای آواژنگ و پاد ( آتنا ) گپی خوب و بدور از استرس و کار بازار زدیم .
( خدا کسپرسکی را به راه راست هدایت کند )
راستیاتش بعضی از دوستان یگم از وضع بازار نالان بودن و اینکه مشتری ها انتظارات بی جا دارن شاکی بودن - حتما می دونید چیه - واکس زدن کفش مشتری بعد از نصب انتی ویروس :)):)):))
خوب راستیاتش همه جای دنیا ( نه کشور ما روی کره ماه تشریف داره ) بجز پول لایسنس ، پول خدمات هم جدا می گیرند .
حالا جالبیش ی چیزیه : مشتری میره میره سراغ پاااااااین ترین قیمت - بعد از اون شرکتی که میخره ( هزینه پشتیبانی که نداده - تازه روی لایسنس هم تخفیف گرفته ) انتظار معجزه داره ( شبکه را بندازه - نصب کنه - ویروس کشی کنه - ویندوز نصب کنه و به قولی کفش واکس بزنه ) خوب معلومه اون شرکت فروشنده با اون پولی که میگیره هزینه های خودش هم در نمیاد چه برسه به اینکه پشتیبانی و ساپورت بده . هیچی دیگه سال بعد مشتری شاکی که نرم افزار بدرد نمی خوره و هزار تا بازیه دیگه که نهایتآ به ظرر خود مشتری تموم میشه .
این هم از اتفاقا امروز . - حالا اینکه چرا این جلسه تشکیل شده بود برای من جای سوال داشت . ( بزرگترین دست آوردش ناهارش بود ) جون خودم راست می گم - یه وقت فکر نکنید من شکمو بودم .
البته دوستای تریلیومی ما هم مذاکراتی با همکارا در مورد همکاری داشتن که سعی کردم کمکشون کنم .
منم البته مذاکره داشتم به روشهای شرکت خودمون ( همه آشنا نیسن - اونایی که مذاکره کردن خوب می دونند چطوریه ) .
به هر صورت شرکت ما شروع به توزیع محصولاتش و جذب نماینده و همکار برای فروش و پشتیبانی کرده و من احساس می کنم آینده خیلی خوب و روشنی برای ما و همکاران و نماینده های ما داشته باشه .
بای بای .
شاد و پیروز باشید .
امنیت هدیه ما به شماست .
Security Is our Gift
دورانتاش