امنیت هدیه ما به شماست

امنیت در دنیای دیجیتال - دیسنا : اولین پایگاه اطلاع رسانی فضای تبادل اطلاعات

امنیت هدیه ما به شماست

امنیت در دنیای دیجیتال - دیسنا : اولین پایگاه اطلاع رسانی فضای تبادل اطلاعات

آیا اصالت لایسنس در عملکرد آنتی ویروس و قدرت ویروس یابی تاثیر دارد؟

به گزارش دیسنا ( خبرنامه تخصصی آنتی ویروس ها )، در این یادداشت قصد داریم ب یک سوال مهم پاسخ دهیم.


آیا اصالت لایسنس در عملکرد آنتی ویروس و قدرت ویروس یابی تاثیر دارد؟


شواهد زیادی از بررسی دهها هزار سیستم کاربرانی که از آنتی ویروس های فعال شده با لایسنس های نامعتبر و جعلی، نشان میدهد که اصالت و اورجینال بودن یا جعلی بودن لایسنس ( کد فعالسازی ) در کیفیت و عملکرد آنتی ویروس موثر است.

در واقع بسیاری از شرکتهای آنتی ویروس خدمات مناسب خود را در اختیار فقط کاربران معتبر خود که لایسنس معتبر و اورجینال استفاده میکنند قرار میدهند.

برای نمونه بررسی هزاران سیستم کاربران ایرانی که از آنتی ویروس های ایست نود32 با لایسنس های نامعتبر ( دانلود از اینترنت یا فعال شده با لایسنسهای موجود در بسته بندی های حاضر در بازار ایران که عمومآ تقلبی و نامعتبر هستند ) فعال شده، استفاده میکنند، نشان میدهد، تقریبآ کامپیوترهای همه آنها به بدافزارهای مختلف آلوده است و این در حالی است که آنتی ویروس های آنها فعال و آپدیت بوده است.


متاسفانه سالانه میلیاردها تومان بسته های نامعتبر و تقلبی آنتی ویروس در بازار ایران به فروش میرسد و این در حالی است که در کل ایران فقط 7-8 شرکت ایرانی، آنتی ویروس های معتبر عرضه میکنند.


برای انتخاب و نصب آنتی ویروس 2 معیار کلیدی و مهم را مواره در نظر داشته باشید:


1- برند : اعتبار شرکت و کیفیت آنتی ویروس و پشتیبانی شرکت سازنده آنتی ویروس


2- پشتیبانی و گارانتی : اعتبار شرکت ایرانی توزیع کننده آنتی ویروس


با در نظر گرفتن 2 معیار و دقت در انتخاب ضدویروس میتوانید علاوه بر خرید آنتی ویروس معتبر، از سطح امنیتی و حفاظتی خوبی در برابر تهدیدات بیشمار و پیچیده سایبری بهره مند شوید.


لطفآ نظرات خود را درباره این مطلب برای ما کامنت بگذارید و یا به صفحه اینستاگرام ما مراجعه کنید.


دیسنا : خبرنامه تخصصی آنتی ویروس ها


واحد آموزش و اطلاع رسانی شرکت دورانتاش


چه شرکتهایی نماینده آنتی ویروس های ایست ( ESET ) هستند؟

به گزارش دیسنا ( خبرنامه تخصصی آنتی ویروس ها )، در این یادداشت قصد داریم درباره خرید آنتی ویروس های ایست ( ESET ) که با نام نود32 ( NOD32 ) شناخته می شوند صحبت کنیم.


شرکت ایست در ایران با نام نود32 نیز شناخته می شود.


در واقع نود32 ( NOD32 ) اسم تجاری نسخه Antivirus ( پایین ترین محصول شرکت ایست ) است.


دیگر ضدویروسهای خانگی شرکت ایست: اینترنت سکیوریتی و اسمارت سکیوریتی پریمیوم نام دارند.


سابقه حضور ایست در ایران


سابقه حضور ایست در ایران به حدود 15 سال پیش باز میگردد.


فروشگاه آنتی ویروس امین به مدیریت آقای عرب یزدی برای مدت طولانی به عنوان تنها نماینده معتبر شرکت ایست در ایران فعالیت میکرد.


در سال 2015 شرکت ایست تصمیم به توسعه کسب و کار در ایران میگیرد و حدود 9 شرکت دیگر را به عنوان نماینده در ایران معرفی میکند.


از جمله دیجیکالا، گردو، پرند و چند وب سایت دیگر.


اکثر شرکتهایی که اسامی آنها به عنوان نماینده از طرف ایست در وب سایتش منتشر شد، سابقه فروش آنتی ویروس های نامعتبر و جعلی را داشتند.


بعد از حدود 2 ماه از درج نام شرکتهای ایرانی در سایت ایست، شرکت ایست مجددآ نام ایران و نمایندگان ایرانی خود را از وب سایتش حذف کرد.


یکی از شرکتهایی که طی آن مدت به عنوان نماینده ایست معرفی شد، وب سایت دیجیکالا بود.


دیجیکالا پس از چند ماه از حذف اسامی از سایت ایست، فروش آنتی ویروس های ESET را به طور کلی بر روی وب سایتش ممنوع کرد و ضدویروسهای ESET جزء کالاهای ممنوعه دیجیکالا قرار گرفت.


شرکت ایست پس از آن وب سایت چندن نماینده سابق خود را مسدود کرد که ظاهرآ دلیلش فروش نسخه های نامعتبر بود.


همچنین فروشگاه آنتی ویروس امین که برای سالها به عنوان نماینده انحصاری معتبر ESET در ایران فعالیت میکرد، فروش آنتی ویروس های ESET را از حدود سال 2016 میلادی متوقف کرد.


آیا آنتی ویروس ایست ( نود32 ) بخریم؟


به دلایل مختلف خرید آنتی ویروس های ایست ( نود32 ) را پیشنهاد نمیکنیم.


1- عدم حضور یک شرکت معتبر و با سابقه خوب که عرضه و پشتیبانی آنتی ویروس های ایست را در ایران انجام دهد و از اصالت محصول و لایسنس دریافتی اطمینان داشته باشید.


2- حضور برندهای باکیفیت تر و بهتر در بازار ایران.


چرا وبروت ( Webroot ) ؟


وبروت یکی از شرکتهای مطرح و پیشرو حوزه امنیت سایبری و آنتی ویروس در دنیاست.


وبروت برای سالها به عنوان پرفروش ترین آنتی ویروس خانگی در بازار Retail آمریکا شناخته میشد.


شرکتهای بسیاری از جمله غولهای فناوری اطلاعات از محصولات و تکنولوژی های Webroot استفاده میکنند که میتوان به Cisco, F5 Networks, PaloAlto Networks, F445 Networks, A10 Networks , Aruba Networks, Zyxel, RSA , HP و..اشاره کرد.

همچنین موسسات مالی و بانکی بین المللی و بزرگی مانند Citi Bank, HSBC Bank و Ally Bank، آنتی ویروس های وبروت را به میلیون ها مشتری خود پیشنهاد و توصیه کرده اند.


آنتی ویروس های وبروت از سال 1387 ( 2009 ) برای اولین بار توسط شرکت دورانتاش به بازار خاورمیانه و ایران معرفی و عرضه شدند.


از ویژگی های جذاب آنتی ویروس های وبروت میتوان به حجم کم فایل نصب ، سرعت نصب بسیار بالا و استفاده بسیار کم از منابع سیستم اشاره کرد.


از جمله مشتریان آنتی ویروس های وبروت در ایران میتوان به صدها هزار مشترک شرکتهای اینترنتی شاتل و آسیاتک و پرسنل و کارشناسان و نمایندگان این دو شرکت بزرگ اینترنتی اشاره کرد.



ویژگی های فوق مورد نیاز بخش زیادی از کاربران مخصوصآ کاربران و شرکتهای ایرانی است که نیازمند یک آنتی ویروس معتبر و باکیفیت و البته سبک هستند.


دیسنا : خبرنامه تخصصی آنتی ویروس ها


--------------------------


وبروت - وب روت - ترندمیکرو - نورتون - سیمنتک - سایمنتک - مکافی - سوفوس - فایروال - بیت دیفندر - ویندوز دیفندر - بیت دفندر - آویرا - ایست - نود32 - دکتر وب - ویروس - بدافزار - باج افزار - صبانت - شاتل - آسیاتک - اینترنت - امنیت - مبین نت- داتک - مبناتلکام - رایتل - ایرانسل - همراه اول - مخابرات - مالور - ضدویروس - ویروسکش - ویروسیابی - خرید آنتی ویروس - ویندوز - اپل - مکینتاش - اندروید - پارس آنلاین - های وب - عصرتلکام - فن آوا - سپنتا - زیتل - لایسنس آنتی ویروس - kaspersky - webroot - bitdefender - norton - symantec - sophos - dr.web - gdata - bullguard- avira - eset - nod32 - shatel - asiatech - parsonline - hiweb - mobinnet - zitel- ransomware - malware - بانک - اینترنت بانک - بانکداری اینترنتی - مالیات - کامپیوتر  - لایسنس نود32 - لایسنس رایگان - دانلود آنتی ویروس


دریافت آنتی ویروس های قدرتمند Webroot توسط هزاران مشترک در جشنواره سالگرد تاسیس آسیاتک

به گزارش دیسنا ( خبرنامه تخصصی آنتی ویروس ها )، پیرو همکاری شرکتهای دورانتاش و آسیاتک در جشنواره هفدهمین سالگرد تاسیس شرکت آسیاتک، هزاران مشترک این شرکت بزرگ اینترنتی، موفق به دریافت آنتی ویروس های قدرتمند و بسیار سبک وبروت ( Webroot ) شدند.


شرکتهای دورانتاش و آسیاتک از پاییز 1396 تا بهمن 1399، چندین جشنواره و کمپین فروش آنتی ویروس برگزار کردند و تاکنون هزاران مشترک این شرکت اینترنتی موفق به دریافت لایسنس آنتی ویروس های قدرتمند وبروت Webroot شدند.


درباره دورانتاش 

شرکت دورانتاش، توزیع کننده پیشرو سرویس‌های امنیتی و نرم افزارهای آنتی ویروس خانگی، شبکه و دیتاسنتر در ایران از سال 1385 شمسی است.


درباره شرکت اینترنتی آسیاتک (Asiatech )

شرکت آسیاتک یکی از شرکت‌های بزرگ ارائه دهنده سرویس‌های اینترنتی (مانند:  ADSL و tdLTE) و دارای مجوز FCP از رگولاتوری (سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی) است.



درباره وبروت (Webroot)

وبروت که در سال 1997 میلادی تاسیس شده، سازنده سبک ترین و کم حجم ترین آنتی ویروس‌‌های دنیاست که با استفاده از جدیدترین تکنولوژی‌های امنیت ابری (Cloud Security)، یادگیری ماشینی (ML)، هوش مصنوعی (AI) و رفتار شناسی پیشرفته، توانسته در کنار استفاده حداقلی از منابع سیستم، حفاظت حداکثری را برای مشتریانش به ارمغان اورد.


شرکت‌های BrightCloud و CyberFlow از دیگر شرکت‌ها و استارتاپ‌های فعال در حوزه امنیت سایبری بودند که به تملک شرکت Webroot در آمدند. از جمله توصیه کنندگان آنتی ویروس‌های وبروت (Webroot) می‌توان به موسسات مالی و بانکی بین المللی مانند Citi Bank ، HSBC Bank ، American River Bank ، Danske Bank, Barclays Bank و First National Bank اشاره کرد.


همچنین از تکنولوژی‌های وبروت می‌توان به Webroot BrightCloud اشاره کرد که علاوه بر استفاده در محصولات و آنتی ویروس‌های وبروت، توسط صدها کمپانی از جمله شرکت‌های بزرگ حوزه امنیت و فناوری اطلاعات مانند Cisco (سیسکو)، F5 Networks ، PaloAlto Networks، A10 Networks ، Fujitsu, RSA ، F445 Networks ، Threat Matrix ، HP، Zyxel زایکسل و Aruba Networks استفاده می شود.


آنتی ویروس‌های وبروت علاوه بر دریافت جوایز متنوع از جمله دریافت 22 جایزه برتر پی سی مگزین (PC MAG) ، از نظر رضایت مشتریان، همواره سطح رضایتمندی بالایی را از مشتریان خود کسب کرده‌اند و این نشان دهنده کیفیت بالای آنتی ویروس‌های وب روت است.


وبروت در بازار ایران با شرکت‌های کسپرسکی (Kaspersky)، بیت دیفندر (Bitdefender)، ایست (نود32 - ESET NOD32)، آویرا (Avira)، نورتون و ترندمیکرو (پی سی سیلین) رقابت دارد.


کسپرسکی با نام‌هایی مانند کسپرسکی، کاسپرسکی، کسپراسکای، کسپراسکی و کاسپراسکای نیز شناخته می‌شود. آنتی ویروس‌های وبروت از سال 1387 شمسی توسط شرکت دورانتاش در بازار ایران توزیع می شوند.


در حال حاضر مشترکان چندین شرکت اینترنتی از جمله شاتل و آسیاتک امکان استفاده از آنتی ویروس‌های قدرتمند و بسیار سبک Webroot را برای پرسنل، دفاتر نمایندگی و مشترکان خود فراهم کرده اند.


وبروت سازنده سبک ترین آنتی ویروس‌‌ دنیاست که با استفاده از تکنولوژی‌های امنیت ابری، یادگیری ماشینی، هوش مصنوعی و رفتار شناسی پیشرفته، توانسته، حفاظت حداکثری را در هر 2 حالت آنلاین و آفلاین برای مشتریانش به ارمغان اورد.


واحد اطلاع رسانی شرکت دورانتاش

www.durantash.com


--------

  • وبروت - وب روت - ترندمیکرو - نورتون - سیمنتک - سایمنتک - مکافی - سوفوس - فایروال - بیت دیفندر - ویندوز دیفندر - بیت دفندر - آویرا - ایست - نود32 - دکتر وب - ویروس - بدافزار - باج افزار - صبانت - شاتل - آسیاتک - اینترنت - امنیت - مبین نت- داتک - مبناتلکام - رایتل - ایرانسل - همراه اول - مخابرات - مالور - ضدویروس - ویروسکش - ویروسیابی - خرید آنتی ویروس - ویندوز - اپل - مکینتاش - اندروید - پارس آنلاین - های وب - عصرتلکام - فن آوا - سپنتا - زیتل - لایسنس آنتی ویروس - kaspersky - webroot - bitdefender - norton - symantec - sophos - dr.web - gdata - bullguard- avira - eset - nod32 - shatel - asiatech - parsonline - hiweb - mobinnet - zitel- ransomware - malware - بانک - اینترنت بانک - بانکداری اینترنتی - مالیات - کامپیوتر 


وبلاگ دیسنا ( وبلاگ تخصصی آنتی ویروس ها ) کجاست؟

چندی است که وبلاگ دیسنا قابل مشاهده نیست و با مراجعه به دامنه دیسنا ( disna.ir ) با صفحه وب سایت شرکت دورانتاش روبرو می شویم.


وبلاگ دیسنا که حاوی حدود 5000 یادداشت ، خبر و گزارش تخصصی درباره شرکتهای و محصولات آنتی ویروس بود، از سرویس میهن بلاگ استفاده میکرد.


متاسفانه در آذر 1399 ، شرکت پشتیبان میهن بلاگ این سرویس را تعطیل کرد.


البته برخی از مطالب وبلاگ دیسنا از طریق وب سایت آرشیو قابل دسترسی می باشد.


برای نمونه این پست 


وبلاگ دیسنا طی حدود 15 سال فعالیت خود و انتشار بیش از 5000 یادداشت درباره آنتی ویروس ها، نقش بسیار مهم و چشمگیری در افزایش دانش و آگاهی کاربران ایرانی درباره شرکتهای و نرم افزارهای آنتی ویروس داشته است.


همچنین وبلاگ دیسنا از طرف پلیس فتا ( پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات ) به عنوان یکی از وبلاگهای برتر حوزه امنیت سایبری انتخاب و تقدیر شد.


این در حالی است که دیگر سایتها و رسانه های ایرانی ( مخصوصآ رسانه های پربازدید فناوری اطلاعات )  به دلیل لابی و ارتباط با برخی شرکتها مانند شرکت روسی کسپرسکی و نمایندگانش، بخش زیادی از مطالب مفید درباره شرکتها و محصولات آنتی ویروس را سانسور و یا به صورت دستکاری شده و نادرست، منتشر میکردند و هنوز نیز طبق همان سیاست فعالیت میکنند.


جالب است بدانید که شرکت ESET حدود 2 سال ( 2013 تا 2015 میلادی ) وبلاگ دیسنا را در لیست سایتهای بلاک شده قرار داد تا مشتریانش ( دارندگان آنتی ویروس های ESET ) قادر به مطالعه یادداشت های دیسنا نباشند.


همچنین برخی گزارش های دریافتی از کاربران نشان میداد که شرکت روسی کسپرسکی نیز لینک برخی مطالب و یادداشت های دیسنا را مسدود کرد تا مشتریانش ( افرادی که آنتی ویروس های کسپرسکی دارند ) قادر به مطالعه آن یادداشت ها نباشند و پیغام این لینک آلوده است برای آنها نمایش داده میشد.


حرکت 2 شرکت ایست و کسپرسکی در مسدود کردن لینکهای مربوط به یک وبلاگ تخصصی و معتبر حوزه آنتی ویروس ها، یکی از بدترین و زشت ترین کارهای این 2 شرکت آنتی ویروس طی فعالیت آنها بود.


همه مطالب دیسنا با ارائه لینکها، مستندات و منابع معتبر و موثق منتشر میشده است.


دیسنا در بلاگ فا


دیسنا در بلاگ ( بیان )


دیسنا در بلاگ اسکای


دیسنا در تبلاگ تبیان


دیسنا در پرشین بلاگ


با آرزوی موفقیت 


دیسنا : خبرنامه تخصصی آنتی ویروس ها


واحد آموزش و اطلاع رسانی شرکت دورانتاش 



وبروت - وب روت - ترندمیکرو - نورتون - سیمنتک - سایمنتک - مکافی - سوفوس - فایروال - بیت دیفندر - ویندوز دیفندر - بیت دفندر - آویرا - ایست - نود32 - دکتر وب - ویروس - بدافزار - باج افزار - صبانت - شاتل - آسیاتک - اینترنت - امنیت - مبین نت- داتک - مبناتلکام - رایتل - ایرانسل - همراه اول - مخابرات - مالور - ضدویروس - ویروسکش - ویروسیابی - خرید آنتی ویروس - ویندوز - اپل - مکینتاش - اندروید - پارس آنلاین - های وب - عصرتلکام - فن آوا - سپنتا - زیتل - لایسنس آنتی ویروس - kaspersky - webroot - bitdefender - norton - symantec - sophos - dr.web - gdata - bullguard- avira - eset - nod32 - shatel - asiatech - parsonline - hiweb - mobinnet - zitel- ransomware - malware - بانک - اینترنت بانک - بانکداری اینترنتی - مالیات - کامپیوتر 

تاکید کمپانی امنیتی Fox-IT بر دروغ بودن ادعاهای کسپرسکی .

دیسنا - وب سایت خبری و آموزشی شرکتها و محصولات آنتی ویروس



یکی از مدیران کمپانی امنیتی Fox-it ادعاهای شرکت روسی کسپرسکی درباره سرقت 1 میلیارد دلار از 100 بانک را رد کرد .

درپی انتشار خبری توسط شرکت روسی کسپرسکی درباره سرقت حدود 1 میلیارد دلار از 100 بانک بین المللی توسط ویروسی با نام Carbanak ، آقای

 Ronald Prins یکی از مدیران شرکت امنیتی فاکس آی تی ( FOX-IT ) و CTO این شرکت امنیتی بهبرخی ادعای شرکت روسی کسپرسکی پاسخ داد .



در لینک زیر میتوانید متن کامل مصاحبه را مطالعه نمائید . 


Anunak (aka Carbanak) Update

خلاصه صحبتهای مطرح شده در این مصاحبه به شرح زیر می باشد .

1- نام اصلی ویروس Anunak می باشد و کسپرسکی نام آن را به Carbanak تغییر داده .

2- این ویروس که براساس حملات APT می باشد قبلآ توسط 2 کمپانی امنیتی FOX-IT و Group-IB شناسایی و تحلیل شده .

3- این ویروس فقط توانسته به یک بانک روسی حمله کرده و از آن سرقت کند .

4- هدف دیگر این ویروس دستگاه های پرداخت فروشگاهی POS و کارتهای بانکی و اعتباری بوده .

5- ادعای کسپرسکی مبنی بر سرقت 1 میلیارد دلار تائید نمی شود و کسپرسکی نیز مستندات معتبری برای اثبات ادعاهای خود ارائه نکرده .

6- ادعای کسپرسکی مبنی بر سرقت از 100 بانک مخصوصآ بانکهای خارج روسیه مخصوصآ اروپا ، آمریکا و ژاپن تائید نمی شود .

7- بات نتی که حمله Anunak را صورت داده هم اکنون غیر فعال می باشد .

آنچهمیتوان از این مصاحبه نتیجه گرفت این است که کسپرسکی سعی داشته با خبرپراکنی و تغییر نام ویروس و بزرگ نمایی و مطرح کردن ادعاهای واهی و


 توهمزا خود را یک شرکت بزرگ امنیتی جلوه دهد .


متاسفانهشرکت روسی کسپرسکی سابقه انتشار صدها خبر و گزارش کذب و نادرست را دارد و همین موضوع باعث شده در سالهای اخیر صدها نماینده


 اش را از دست داده و دههاکارمند و مدیر ارشد از این شرکت روسی استعفاء داده و این شرکت را ترک کنند.


کلاهبرداریهای متعدد از مشتریان و نمایندگان از دیگر فعالیتهای کسپرسکی در طول سالهای اخیر بوده است که کمتر رسانه ای شده و فقط متخصصین خبره


 امنیتی و فعالان حوزه امنیت اطلاعات نسبت به آن آگاهی دارند .


جالباست بدانید وب سایت مرکز ماهر ، این خبر کسپرسکی را نیز به مانند گذشته بابزرگنمایی خاصی منتشر نموده ولی هیچ خبری مربوط به رد ادعاهای


 کسپرسکی و دروغ بودن این ادعاها منتشر نکرده است .




دیسنا : خبرنامه تخصصی آنتی ویروس ها



پرفروش ترین آنتی ویروس های خانگی اورجینال بازار ایران - زمستان 1399

در این یادداشت به بررسی پرفروش ترین آنتی ویروس های اورجینال - خانگی - بازار ایران در زمستان 1399 میپردازیم.


براساس داده های تقریبی دریافت شده از سایت های چندین شرکت عرضه کننده آنتی ویروس و کمپین هایی که برخی شرکتها طی زمستان 1399 برگزار کردند. پرفروش ترین آنتی ویروس های خانگی بازار ایران در زمستان 1399 به شرح زیر هستند.


1- وبروت Webroot

تاسیس : 1997 میلادی

آنتی ویروس های قدرتمند و بسیار سبک وبروت توانسته نظر بسیاری از کاربران و شرکتهای ایرانی را به خود جلب کند.


آنتی ویروس های وبروت از سال 1387 شمسی و توسط شرکت دورانتاش به بازار ایران و خاورمیانه معرفی و عرضه شدند.


از ابتدای سال 1396 تاکنون شرکت دورانتاش با همکاری برخی شرکتهای اینترنتی از جمله شاتل، آسیاتک، ونکس و صفرویک پرداز، چندین کمپین فروش و تخفیف برگزار کرد و صدها هزار کاربر این شرکتها اقدام به خریداری و استفاده از آنتی ویروس های وبروت کردند.


تعداد این کمپین ها در سال 1399 رشد چشمگیری داشت به شکلی که شرکتهای شاتل و آسیاتک برای همه پرسنل، کارشناسان و دفاتر نمایندگی خود نیز آنتی ویروس های وبروت را تهیه و توصیه کردند.


شرکتهای رقیب از همان ابتدای عرضه آنتی ویروس های Webroot در ایران، تلاش کردند تا مانع آشنایی کاربران ایرانی با این برند مطرح و پرفروش بازار جهانی آنتی ویروس شوند.


ولی همکاری دورانتاش با شرکتهای بزرگ اینترنتی و مخصوصآ شاتل و آسیاتک، باعث شد تا تعداد زیادی از کاربران و شرکتهای ایرانی خریدار آنتی ویروس، با برند و آنتی ویروس های Webroot آشنا شوند.


در سالهای گذشته هم شرکتهایی مانند داتک تلکام ( رهام داتک ) و مبناتلکام، اقدام به عرضه آنتی ویروس های وبروت با پشتیبانی دورانتاش، به مشتریان و کاربران خود کردند.


2- بیت دیفندر Bitdefender

تاسیس : 2001 میلادی

آنتی ویروس های بیت دیفندر سابقه طولانی در بازار ایران دارند و تبلیغات وسیع و همکاری نمایندگانش با شرکت کسپرسکی باعث شد تا کمتر برای تبلیغات دچار مشکل شوند.


اکثر رسانه ها و سایتهای پربازدید فناوری اطلاعات در ایران، تحت کنترل شرکت روسی کسپرسکی و نمایندگانش هستند. و به سانسور وسیع اخبار و آگهی های شرکتهای مطرح و پیشرو آنتی ویروس اقدام میکنند.


بیت دیفندر با قیمت گذاری مناسب و از طرفی جذب بخشی از کاربران کسپرسکی که طی سالهای اخیر وضعیت بسیار بدی برای مشتریانش ایجاد کرده، توانسته سهم مناسبی از بازار ایران داشته باشد.


براساس برخی اخبار ضد و نقیض ، به نظر میرسد که شرکت بیت دیفندر، رجیستر و آپدیت آنتی ویروس هاش را بر روی ایران بسته است.


3- کسپرسکی Kaspersky

تاسیس : 1997 میلادی

کسپرسکی برای مدت طولانی توانسته بود بیشترین سهم بازار آنتی ویروس اورجینال را در ایران در اختیار بگیرد.


البته کسپرسکی برای رسیدن به این هدف. از روشهای نادرست و فریبکارانه تبلیغاتی و رسانه ای استفاده کرد.


لابی با رسانه های پربازدید فناوری اطلاعات ایران برای سانسور اخبار برندهای مطرح و پیشرو آنتی ویروس


و سانسور اخبار مشکلات و ضعف های محصولات و پشتیبانی کسپرسکی، بخشی از تلاشهای کسپرسکی برای فریب خریداران آنتی ویروس بود که با همکاری رسانه ها صورت میپذیرفت و هنوز نیز ادامه دارد.


کسپرسکی طی سالهای اخیر و به دلیل کیفیت پایین محصولات و پشتیبانی و چند فقره کلاهبرداری و افشای دروغ بودن تعداد زیادی از اخبار و گزارشاتش، بخش زیادی از نمایندگان و مشتریانش ( مخصوصآ در بخش خانگی و شخصی ) را از دست داده و تنها در بخش آنتی ویروس های تحت شبکه و به دلیل داشتن ارتباطات و لابی با اکثر مدیران آی تی و شبکه شرکتها و سازمانها، توانسته خود را در بازار ایران حفظ کند.


شرکتهای دورانتاش، آواژنگ سیستم، شاتل، آسیاتک، های وب ( Hweb ) و مخابرات تهران از جمله شرکتهایی هستند که طی سالهای اخیر فروش آنتی ویروس های کسپرسکی را متوقف و با این شرکت روسی قطع ارتباط کردند.


از دیگر برندهای آنتی ویروس حاضر در بازار ایران میتوان به

جی دیتا - بولگارد - اف-سکیور - دکتر وب - ام سی سافت - کوییک هیل و ام سی سافت اشاره کرد.


آنتی ویروس های آویرا و پاندا سکیوریتی، چندی پیش از بازار ایران خارج شدند.


دیسنا : خبرنامه تخصصی آنتی ویروس ها


--------------

  • وبروت - وب روت - ترندمیکرو - نورتون - سیمنتک - سایمنتک - مکافی - سوفوس - فایروال - بیت دیفندر - ویندوز دیفندر - بیت دفندر - آویرا - ایست - نود32 - دکتر وب - ویروس - بدافزار - باج افزار - صبانت - شاتل - آسیاتک - اینترنت - امنیت - مبین نت- داتک - مبناتلکام - رایتل - ایرانسل - همراه اول - مخابرات - مالور - ضدویروس - ویروسکش - ویروسیابی - خرید آنتی ویروس - ویندوز - اپل - مکینتاش - اندروید - پارس آنلاین - های وب - عصرتلکام - فن آوا - سپنتا - زیتل - لایسنس آنتی ویروس - kaspersky - webroot - bitdefender - norton - symantec - sophos - dr.web - gdata - bullguard- avira - eset - nod32 - shatel - asiatech - parsonline - hiweb - mobinnet - zitel- ransomware - malware - بانک - اینترنت بانک - بانکداری اینترنتی - مالیات - کامپیوتر 

چرا شاتل و آسیاتک آنتی ویروس های وبروت Webroot را انتخاب کردند؟

همانطور که میدانید شرکتهای شاتل و آسیاتک اقدام به ارائه آنتی ویروس های Webroot ، به همه پرسنل و دفاتر نمایندگی خود در سرتاسر ایران کردند.


ولی چه دلایلی باعث شده تا این 2 شرکت تصمیم به ارائه آنتی ویروس های وب روت ( وبروت ) به پرسنل و دفاتر نمایندگی خود کنند؟


1- کیفیت بالای آنتی ویروس های Webroot

2- استفاده بسیار کم از منابع سیستم ( در حالت عادی 3 تا 10 مگابایت رم )

3- حجم بسیار کم فایل نصب ( 5 مگابایت )

4- سرعت نصب و راه اندازی سریع ( 1 دقیقه )

5- حفاظت در برابر همه تهدیدات سایبری از جمله: ویروسها، بدافزارها، مالورها، کیلاگرها، تروجانها،جاسوس افزارها، فیشینگ، سایتهای آلوده، باج افزارها، کرم های اینترنتی، بات نت ها، دزدی وبکم و دیگر تهدیدات سایبری

6- مشتریان و شرکای استراتژیک بزرگ و قدرتمند:

سیسکو، F5 , PaloAlto, A10, F445, HP, Fujitsu, RSA, Zyxel, زایکسل، Citrix ,....

7- توصیه شده توسط شرکتهای بزرگ مخصوصآ موسسات مالی و بانکی بین المللی مانند: HSBC Bank , Citi Bank , Ally Bank و..

8- ارائه و پشتیبانی در ایران: شرکت معتبر دورانتاش


درباره دورانتاش 

شرکت دورانتاش، توزیع کننده پیشرو سرویس‌های امنیتی و نرم افزارهای آنتی ویروس خانگی، شبکه و دیتاسنتر در ایران از سال 1385 شمسی است.


درباره شرکت اینترنتی آسیاتک (Asiatech )

شرکت آسیاتک یکی از شرکت‌های بزرگ ارائه دهنده سرویس‌های اینترنتی (مانند:  ADSL و tdLTE) و دارای مجوز FCP از رگولاتوری (سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی) است.


درباره شرکت اینترنتی شاتل (Shatel)

شرکت شاتل یکی از شرکت‌های بزرگ ارائه دهنده سرویس‌های اینترنتی (مانند:  ADSL و tdLTE) و دارای مجوز FCP از رگولاتوری (سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی) است.


درباره وبروت (Webroot)

وبروت که در سال 1997 میلادی تاسیس شده، سازنده سبک ترین و کم حجم ترین آنتی ویروس‌‌های دنیاست که با استفاده از جدیدترین تکنولوژی‌های امنیت ابری (Cloud Security)، یادگیری ماشینی (ML)، هوش مصنوعی (AI) و رفتار شناسی پیشرفته، توانسته در کنار استفاده حداقلی از منابع سیستم، حفاظت حداکثری را برای مشتریانش به ارمغان اورد.

شرکت‌های BrightCloud و CyberFlow از دیگر شرکت‌ها و استارتاپ‌های فعال در حوزه امنیت سایبری بودند که به تملک شرکت Webroot در آمدند. از جمله توصیه کنندگان آنتی ویروس‌های وبروت (Webroot) می‌توان به موسسات مالی و بانکی بین المللی مانند Citi Bank ، HSBC Bank ، American River Bank ، Danske Bank, Barclays Bank و First National Bank اشاره کرد.

همچنین از تکنولوژی‌های وبروت می‌توان به Webroot BrightCloud اشاره کرد که علاوه بر استفاده در محصولات و آنتی ویروس‌های وبروت، توسط صدها کمپانی از جمله شرکت‌های بزرگ حوزه امنیت و فناوری اطلاعات مانند Cisco (سیسکو)، F5 Networks ، PaloAlto Networks، A10 Networks ، Fujitsu, RSA ، F445 Networks ، Threat Matrix ، HP، Zyxel زایکسل و Aruba Networks استفاده می شود.

آنتی ویروس‌های وبروت علاوه بر دریافت جوایز متنوع از جمله دریافت 21 جایزه برتر پی سی مگزین (PC MAG) ، از نظر رضایت مشتریان، همواره سطح رضایتمندی بالایی را از مشتریان خود کسب کرده‌اند و این نشان دهنده کیفیت بالای آنتی ویروس‌های وبروت است.

وبروت در بازار ایران با شرکت‌های کسپرسکی (Kaspersky)، بیت دیفندر (Bitdefender)، ایست (نود32 - ESET NOD32)، آویرا (Avira)، نورتون و ترندمیکرو (پی سی سیلین) رقابت دارد.

کسپرسکی با نام‌هایی مانند کسپرسکی، کاسپرسکی، کسپراسکای، کسپراسکی و کاسپراسکای نیز شناخته می‌شود. آنتی ویروس‌های وبروت از سال 1387 شمسی توسط شرکت دورانتاش در بازار ایران توزیع می شوند.

در حال حاضر مشترکان چندین شرکت اینترنتی از جمله شاتل و آسیاتک امکان استفاده از آنتی ویروس‌های قدرتمند و بسیار سبک Webroot را برای پرسنل، دفاتر نمایندگی و مشترکان خود فراهم کرده اند.

وبروت سازنده سبک ترین آنتی ویروس‌‌ دنیاست که با استفاده از تکنولوژی‌های امنیت ابری، یادگیری ماشینی، هوش مصنوعی و رفتار شناسی پیشرفته، توانسته، حفاظت حداکثری را در هر 2 حالت آنلاین و آفلاین برای مشتریانش به ارمغان اورد.


برگرفته از دیسنا www.DISNA.ir



--------------

  • وبروت - وب روت - ترندمیکرو - نورتون - سیمنتک - سایمنتک - مکافی - سوفوس - فایروال - بیت دیفندر - ویندوز دیفندر - بیت دفندر - آویرا - ایست - نود32 - دکتر وب - ویروس - بدافزار - باج افزار - صبانت - شاتل - آسیاتک - اینترنت - امنیت - مبین نت- داتک - مبناتلکام - رایتل - ایرانسل - همراه اول - مخابرات - مالور - ضدویروس - ویروسکش - ویروسیابی - خرید آنتی ویروس - ویندوز - اپل - مکینتاش - اندروید - پارس آنلاین - های وب - عصرتلکام - فن آوا - سپنتا - زیتل - لایسنس آنتی ویروس - kaspersky - webroot - bitdefender - norton - symantec - sophos - dr.web - gdata - bullguard- avira - eset - nod32 - shatel - asiatech - parsonline - hiweb - mobinnet - zitel- ransomware - malware - بانک - اینترنت بانک - بانکداری اینترنتی - مالیات - کامپیوتر 


تنها برتری کسپرسکی نسبت به وبروت چیست؟

در این یادداشت به مواردی که کسپرسکی در آن برتر از وبروت است میپردازیم.


1- تبلیغات و رپورتاژ خبری و آگهی

تنها برتری شرکت آنتی ویروس کسپرسکی نسبت به شرکت آنتی ویروس وبروت ( Webroot )، حجم وسیع تبلیغات و رپورتاژ خبری و آگهی است.

شرکت روسی کسپرسکی تیم خلاقانه بازاریابی و رسانه ای دارد و از هر روشی مخصوصآ روشهای فریبکارانه، برای تبلیغات و رپورتاژ استفاده میکند.

همین موضوع باعث شد تا کسپرسکی برای چند سال به رتبه ششم و هفتم بازار آنتی ویروس دست پیدا کند.


چرا کسپرسکی بخش زیادی از مشتریانش را از دست داد؟ 

ولی برای ادامه فروش و افزایش سهم در بازار جهانی، تبلیغات کافی نیست.

اعتبار و سابقه خوب شرکت، کیفیت محصولات و پشتیبانی و تعهد در قبال مشتریان و نمایندگان، از اهمیت بسیار بیشتری نسبت به تبلیغات برخوردار است.

بالاخره کاربران و خریداران متوجه روشهای فریبکارانه تبلیغاتی می شوند و به سراغ برندها و شرکتها و محصولات بهتر می روند.


موارد زیر باعث شد تا کسپرسکی بخش زیادی از مشتریان و حتی نمایندگان و کارمندان و مدیرانش را نیز از دست بدهد.

- چندین مرتبه کلاهبرداری از نمایندگان و مشتریان

( بلاک کردند لایسنس ها و توزیع کارت لایسنس های 200 روزه به جای 1 ساله در بازار و عدم پذیرش اشتباه و جبران خسارت)

- ضعف در شناسایی تهدیدات سایبری و مخصوصآ تهدیدات پیچیده

- جاسوسی از کاربران و رهگیری کاربران

- چندین مرتبه هک شدن وب سایت و سرورهای کسپرسکی 

- ضعف پشتیبانی مخصوصآ در مواردی مانند اصلاح آپدیت های اشتباه و رفع آسیب پذیری ها 

کسپرسکی تلاش کرده تا با پرداخت رشوه یا وعده آگهی از بازنشر اخبار اتفاقات فوق در اکثر رسانه های پربازدید و مطرح فناوری اطلاعات ایران،جلوگیری کند.


ویژگی های مشتریان کسپرسکی

کسپرسکی فقط به 2 گروه از خریداران آنتی ویروس میتواند محصول بفروشد.

1- افرادی که تحت تاثیر تبلیغات فریبکارانه کسپرسکی را میخورند و اطلاعات درستی درباره این شرکت و سوابقش ندارند.

2- افرادی که با برندها و شرکتهای پیشرو و معتبر آنتی ویروس آشنایی ندارند. 


مزیت های رقابتی وبروت در برابر کسپرسکی

- سابقه درخشان وبروت

- کیفیت بهتر آنتی ویروس های وبروت 

- کیفیت بهتر پشتیبانی شرکت وبروت

- حجم کمتر آنتی ویروس های وبروت 

- استفاده بسیار کم از منابع سیستم آنتی ویروس های وبروت ( وبروت سبکترین آنتی ویروس جهان است. )

- سرعت اسکن بالاتر

- نصب و راه اندازی بسیار ساده و  آسان و سریع آنتی ویروس های وبروت 

- توصیه شده توسط شرکتهای بزرگ مخصوصآ موسسات مالی و بانکی بین المللی مانند HSBC Bank, Citi Bank, Ally Bank , American River Bank

- استفاده محصولات و تکنولوژی ها توسط غولهای فناوری مانند : Cisco , F5 Networks, Aruba Networks, A10 Networks, PaloAlto Networks, Citrix , RSA , HP , Fujitsu, Zyxel و...


دیسنا : خبرنامه تخصصی آنتی ویروس ها

-----------

وبروت - وب روت - ترندمیکرو - نورتون - سیمنتک - سایمنتک - مکافی - سوفوس - فایروال - بیت دیفندر - ویندوز دیفندر - بیت دفندر - آویرا - ایست - نود32 - دکتر وب - ویروس - بدافزار - باج افزار - صبانت - شاتل - آسیاتک - اینترنت - امنیت - مبین نت- داتک - مبناتلکام - رایتل - ایرانسل - همراه اول - مخابرات - مالور - ضدویروس - ویروسکش - ویروسیابی - خرید آنتی ویروس - ویندوز - اپل - مکینتاش - اندروید - پارس آنلاین - های وب - عصرتلکام - فن آوا - سپنتا - زیتل - لایسنس آنتی ویروس - kaspersky - webroot - bitdefender - norton - symantec - sophos - dr.web - gdata - bullguard- avira - eset - nod32 - shatel - asiatech - parsonline - hiweb - mobinnet - zitel- ransomware - malware - بانک - اینترنت بانک - بانکداری اینترنتی - مالیات - کامپیوتر 

آموزش تمدید لایسنس آنتی ویروس برای مشترکان شاتل و آسیاتک

در این یادداشت قصد داریم آموزش تمدید لایسنس آنتی ویروس را برای مشترکان شاتل و آسیاتک قرار دهیم.


همانطور که میدانید شرکت دورانتاش تامین کننده لایسنس آنتی ویروس برای مشترکین شرکتهای شاتل و آسیاتک است و هر چند گاهی کمپین هایی را با این 2 شرکت بزرگ اینترنتی برگزار میکند.


اگر شما هم مشترک شرکتهای شاتل یا آسیاتک هستید میتوانید لایسنس آنتی ویروس را با تخفیف های ویژه دوباره از طریق شرکت دورانتاش تمدید و خریداری کنید.


1- مرحله اول : 


مراجعه به باشگاه مشتریان شاتل 


مراجعه به باشگاه مشتریان آسیاتک


دریافت کد تخفیفی که قبلا استفاده کرده اید از بخش سوابق خرید 


2- مراجعه به سایت شرکت دورانتاش ( بخش آنتی ویروس های خانگی و شخصی ) 


لینک ویژه دورانتاش برای مشترکان شاتل


لینک ویژه دورانتاش برای مشترکان آسیاتک 


3- انتخاب یک محصول از بین محصولات آنتی ویروسی ک در لینک قرار داده شده و خریداری آن.


در صورت داشتن هر سوالی میتوانید آن را با شرکت دورانتاش مطرح کنید.


-------------------------

وبروت - وب روت - کسپرسکی - نود32 - آویرا - بیت دیفندر - ویندوز - اپل - خرید آنتی ویروس - بهترین آنتی ویروس - ترندمیکرو - نورتون - سایمنتک - سیمنتک - مکافی - سوفوس - بولگارد - جی دیتا - دکتر وب - تمدید لایسنس - خرید لایسنس آنتی ویروس - دانلود آنتی ویروس - سبکترین آنتی ویروس - لایسنس آنتی ویروس نود32 - لایسنس آنتی ویروس کسپرسکی - لایسنس آنتی ویروس بیت دیفندر - لایسنس آنتی ویروس وبروت - صبانت - های وب - مبین نت - پارس آنلاین - زیتل - داتک - آواگستر - شبکیه - اینترنت - امنیت - ویروس - بدافزار - مالور - باج افزار - حملات سایبری - روت کیت - بکدور - کاسپرسکی - کسپرسکای - کسپراسکی - بیت دفندر - ویندوز دیفندر - آوست - ایست - ایرانسل - همراه اول - رایتل - بانکداری الکترونیک - بانکداری اینترنتی - اینترنت بانک - بانک ملت - بانک ملی - بانک تجارت - بانک سپه - بانک پارسیان - بانک پاسارگاد - بیمه - بیمه ایران - دفتر بیمه - بیمه  البرز - بیمه پارسیان - بیمه پاسارگاد - بیمه آسیا - بیمه کوثر - بانک صادرات - ویروس یابی - ویروس کشی 

-------------------------------------