تغییرات در برخی محصولات آنتی ویروس ترندمیکرو
به گزارش روابط عمومی شرکت دورانتاش، شرکت امنیتی ترندمیکرو (Trend Micro) که از شرکتهای پیشرو و مطرح عرضه کننده سرویس های امنیتی و نرم افزاره آنتی ویروس در دنیاست، در برخی محصولات آنتی ویروس مخصوصآ راه کارهای امنیتی برای شبکه و دیتاسنترها تغییراتی ایجاد کرده است.
این تغییرات شامل حذف برخی محصولات و جایگزینی آنها با محصولات جدید است.
از جمله تغییرات ایجاد شده حذف 2 محصول Worry Free Business Security Standard و Worry Free Business Security Advanced می باشد.
دسته بندی های جدید شامل :
شامل Trend Micro Cloud One می باشد که ماژول هایی مانند:
Workload Security
Container Image Security
File Storage Security
Application Security
Network Security
Conformity
Deep Security Software
Deep Security Smart Check
شامل 2 محصول Intrusion Prevention (IPS) و Advanced Threat Protection می باشد.
شامل Endpoint Security , Email Security و Web Security می باشد.
بخش Endpoint Security خود شامل محصولات زیر می شود:
Endpoint Security With Apex One
Smart Protection for Endpoints Suite
Smart Protection Complete Suite
بخش Email and Collaboration Security خود شامل محصولات زیر می شود:
Smart Protection for Office 365
Deep Discovery Email Inspector
ScanMail™ Suite for Microsoft® Exchange™
ScanMail™ Suite for IBM® Domino™
PortalProtect for Microsoft SharePoint
IM Security for Microsoft Skype for Business
بخش Web Security خود شامل محصولات زیر می شود:
Trend Micro Web Security Standard
Trend Micro Web Security Advanced
راهکارهای آنتی ویروسی برای شبکه های کوچک و متوسط نیز شامل
Worry Free Business Security Services
Worry Free Business Security Services Advanced
Worry Free Business Security XDR
می شوند.
همچنین ترندمیکرو محصولات و سرویس های دیگری مانند Smart Protection Network – Global Threat Intelligence و Connected Threat Defense دارد که میتوان به موارد زیر اشاره کرد:
IoT Reputation Service
Hybrid cloud machine learning
Hybrid cloud sandbox
Breach detection
Reputation services
Vulnerability research
Command-and-Control communication protection
Whitelisting and application control
Threat actor intelligence
Smart Protection server
Smart feedback
درباره ترندمیکرو ( پی سی سیلین )
شرکت ژاپنی، بینالمللی ترندمیکرو که در سال 1988 میلادی تاسیس شده، از شرکتهای مطرح و پیشرو عرضه کننده سرویسهای امنیتی و نرم افزارهای آنتی ویروس برای کاربران خانگی، شبکه و دیتاسنترهای فیزیکی، مجازی و کلود در دنیاست و در برخی کشورها از جمله ایران، چین و استرالیا با نام پی سی سیلین (PC-Cillin) نیز شناخته میشود.
از جمله مشتریان بزرگ و شرکای استراتژیک ترندمیکرو میتوان به غولهای فناوری از جمله IBM ،Cisco (سیسکو سیستمز)، F5 Networks, Citrix, VivoTek ،Siemens ،HP ،ASUS ایسوس، DELL ،VMware تی پی لینک، پاناسونیک (Panasonic) و Amazon اشاره کرد.
ترندمیکرو بیش از 500 هزار مشتری شرکتی و سازمانی که شامل شرکتها و موسسات مالی و بانکی، بیمهها، شرکتهای نفتی و پالایشگاهی، حمل و نقل و صنایع مختلف میشود دارد.
ترندمیکرو چندی پیش استارتاپ بسیار مطرح استرالیایی فعال در حوزه امنیت ابری با نام Cloud Conformity را که برخی با عنوان استارتاپ از آن یاد میکنند، با مبلغ 70 میلیون دلار به تملک خود در آورد.
محصولات ترندمیکرو از سال 1387 تحت گارانتی اصالت لایسنس و پشتیبانی شرکت دورانتاش در ایران عرضه میشوند.
رقابت اصلی ترندمیکرو در دنیا با شرکتهای بزرگ هم رده خودش مانند مکافی و سیمانتک است.
دیگر شرکتهای عرضهکننده نرم افزارهای آنتی ویروس مانند کسپرسکی، بیت دیفندر، آویرا، پانداسکیوریتی، ام سی سافت، دکتر وب، ایست (نود32)، جی دیتا، بولگارد و میکروسافت، قدرت رقباتی چندانی به لحاظ اعتبار کمپانی در حوزه امنیت، تکنولوژی، کیفیت محصولات، سرعت عمل و کیفیت پشتیبانی و شرکاء و همکاران استراتژیک ندارند و رقیب جدی برای ترندمیکرو محسوب نمیشوند.
اخبار مرتبط:
ترندمیکرو در صدر بازار امنیت ابری (CWS)
دورانتاش ارائه نسخه 2020 آنتی ویروسهای غول امنیتی ترندمیکرو را آغاز کرد
دایرکتوری اخبار ترندمیکرو ( Trend Micro )
دیسنا : پایگاه اطلاع رسانی امنیت اطلاعات ایران
رایتل هم فروش آنتی ویروس های بیت دیفندر و کسپرسکی را متوقف کرد.
رایتل هم فروش آنتی ویروس های بیت دیفندر و کسپرسکی را متوقف کرد.
شرکت رایتل، یکی از اپراتورهای ارتباطی موبایل در ایران، فروش آنتی ویروسهای کسپرسکی Kaspersky و بیت دیفندر Bitdefender را متوقف کرد.
این شرکت در سال 1396 عرضه آنتی ویروس های کسپرسکی، بیت دیفندر و پس از آن شرکت هندی کوییک هیل را آغاز کرد.
چه شرکتهایی تاکنون با کسپرسکی و بیت دیفندر قطع ارتباط کرده اند؟
شرکتهای زیادی تاکنون همکاری با کسپرسکی و بیت دیفندر را متوقف کردند که در ایران میتوان به شرکت های دورانتاش، آواژنگ سیستم ، شاتل، های وب ، آسیاتک، مخابرات تهران، پارس آنلاین، داتک و مبین نت اشاره کرد.
آنتی ویروس های کسپرسکی برخلاف تبلیغات وسیعی که در رسانه ها، وب سایتها و شبکه های اینترنتی مخصوصآ در ایران دارند، کیفیت و پشتیبانی مناسبی ندارند و به همین دلیل این شرکت روسی و توزیع کنندگانش مجبور به استفاده از روشهای فریبکارانه رسانه ای ، تبلیغاتی و بازاریابی برای جذب مشتری هستند.
نمایندگان کسپرسکی و بیت دیفندر بیش از اینکه با یکدیگر رقابت داشته باشند، با هدف مقابله با کمپانی های پیشرو و مطرح امنیتی ( غول های آنتی ویروس ) و توزیع کننده محصولات این شرکتها در ایران ( شرکت دورانتاش )، همکاری نزدیکی با یکدیگر دارند و اکثر شرکتهای عضو شبکه فروش و تبلیغاتی آنها یکی هستند.
اخبار مرتبط:
خسته نباشید به کسپرسکی! رفع آسیب پذیری ها پس از 1 سال !!!
کشف آسیب پذیری های خطرناک در همه آنتی ویروس های خانگی و Small Office کسپرسکی
دیسنا : پایگاه اطلاع رسانی امنیت اطلاعات ایران
کسپرسکی از شرکتهای سازنده آنتی ویروس که برخی کاربران این شرکت و محصولات آنتی ویروس آن را با عناوینی نظیر کسپرسکای ، کاسپرسکی ، کسپراسکای ، کسپراسکای ، و یا کاسپراسکای نیز میشناسد.مدیرعامل شرکت یوجین
نگرانی های رقبای شرکت دورانتاش چیست؟
در حال حاضر محصولات حدود 15 شرکت آنتی ویروس در ایران عرضه می شود.
ترندمیکرو، سیمانتک، آویرا، ایست ( نود32 )، کسپرسکی، وبروت، بیت دیفندر، دکتر وب ، ام سی سافت، آویرا، بولگارد، جی دیتا، کوییک هیل، اف-سکیور و ای اسکن از جمله آنتی ویروس هایی هستند که نسخه های اصلی آنها توسط 15 تا 20 توزیع کننده در بازار ایران ارائه می شود.
در این بین به نظر میرسد کسپرسکی، ایست، بیت دیفندر، اف-سکیور و آویرا، توانسته اند سهم مناسبی را در بازار ایران در اختیار داشته باشند.
نمونه مورد بررسی: کسپرسکی
ولی کسپرسکی چگونه موفق به کسب سهم مناسبی از بازار آنتی ویروس ایران شد ؟
عوامل کلیدی رشد کسپرسکی در بازار ایران
1- همکاری با یکی از شرکتهای بزرگ IT ایران ( آواژنگ ) و گلدن سیستم ( امارات - شعبه امارات آواژنگ )
( آواژنگ چند سال پیش ارتباط با کسپرسکی را قطع کرد.)
تاکنون شرکتهایی مانند دورانتاش، آواژنگ، شاتل، های وب، مخابرات ایران، آسیاتک و کارنما رایانه، ارتباط با شرکت کسپرسکی را قطع و فروش محصولات این شرکت را متوقف کردند. )
(دورانتاش اولین نماینده کسپرسکی در ایران بود که اوایل سال 2010 میلادی، ارتباط با این شرکت روسی را قطع کرد. )
2- عدم حضور برندهای مطرح و پیشرو در چند سال آغاز فعالیت
عدم حضور برندهای مطرح و پیشرو امنیتی در ابتدای شروع فعالیت کسپرسکی در ایران، باعث شد تا به راحتی بر سر زبان ها بیوفتد.
آنتی ویروس های پانداسکیوریتی و ایست ( نود32 ) که پیش از کسپرسکی در بازار ایران حضور داشتند به لحاظ بازاریابی و تبلیغات عملکرد معمولی داشتند.
عرضه برندهای مطرح و پیشرو آنتی ویروس نیز از سال 1387 توسط شرکت دورانتاش آغاز شد که کسپرسکی تلاش کرد تا با ترفندهای مختلف و لابی با رسانه ها مانع آشنایی خریداران و کاربران ایرانی با این شرکت ایرانی شود.
3- استفاده از ترفندهای فریبکارانه تبلیغاتی و رسانه ای
کسپرسکی برای تبلیغ و فروش محصولاتش، دست به دامن هر ترفند، فریبکاری و دروغی شده است.
4- لابی با رسانه ها و وب سایتهای مختلف با هدف سانسور اخبار و آگهی های برندها و شرکتهای پیشرو
بیشتر رسانه های فناوری مانند ماهنامه ها، وب سایتها، کانال های تلگرامی و بخشهای دیجیتال و فناوری اطلاعات خبرگزاری ها و روزنامه ها و هفته نامه ها، طبق سیاستهای کسپرسکی فعالیت میکنند.
عصرارتباط، فناوران، ایتنا، افتانا، خبرگزاری فارس، دنیای اقتصاد، توسینسو و ماهنامه شبکه در کنار دهها کانال تلگرامی از جمله این سایتها و رسانه ها هستند.
تقریبآ اکثر رسانه ها به شدت به درآمد ناشی از تبلیغات ( آگاهی و رپورتاژ ) وابسته هستند و ترجیح میدهند به جای ارائه اطلاعات درست و فعالیت سالم رسانه ای، خود را به مبلغی بفروشند.
پس ترجیح میدهند با بیش از 100 شرکتی که نماینده و ریسلر کسپرسکی و ایست و آویرا و بیت دیفندر در ایران هستند همکاری کنند تا صرفآ با یک شرکت ( دورانتاش )
5- بی اعتبار کردن بازار فروشگاهی و حمله به شرکتها و نمایندگانی که تلاش کردند تا برندهای معتبر و پیشرو آنتی ویروس را عرضه کنند.
کسپرسکی با توزیع محصولات و کارت لایسنس های مشکل دار در بازار فروشگاهی تلاش کرد تا فروشگاه ها و بازار Retail فیزیکی را بی اعتبار کند تا قدرت عرضه دیگر آنتی ویروسها را از دست بدهند.
6- حمله به شرکتهایی که علاقه مند به همکاری با برندهای مطرح آنتی ویروس بودند و علاقه ای به فعالیت طبق سیاستهای کسپرسکی نداشتند.
پس از آغاز عرضه آنتی ویروس های برندهای مطرح امنیتی توسط شرکت دورانتاش ( در سال 1387 )، با اینکه در همان زمان دورانتاش یکی از نمایندگان بزرگ کسپرسکی بود، این شرکت روسی و دیگر نمایندگانش به شدت به شرکت دورانتاش حمله ور شدند.
این حملات پس از اینکه دورانتاش، محصولات کسپرسکی را از سبد کالایی خود حذف کرد و شواهدی مبنی بر نقش مستقیم کسپرسکی در بلاک شدن هزاران لایسنس آنتی ویروس هایش و کلاهبرداری از نمایندگان و مشتریان منتشر کرد، شدت بیشتری گرفت.
رقبای دورانتاش مخصوصآ کسپرسکی چه نگرانی هایی دارند؟
بیشترین نگرانی کسپرسکی و توزیع کنندگانش را میتوان به 4 مورد زیر خلاصه کرد.
1- دسترسی خریداران آنتی ویروس به اخبار و اطلاعات معتبر و مفید
( به طور خلاصه میتوان گفت که افزایش دانش و اطلاعات صحیح خریداران یکی از نگرانی های جدی کسپرسکی است. )
2- آشنایی با برندها و شرکتهای پیشرو و معتبر آنتی ویروس
کسپرسکی حتی نگران است که مشتریانش با اسم شرکتهای بزرگ امنیتی آشنا شوند.
برای مدتهای زیادی اسامی شرکتهایی مانند وبروت و ترندمیکرو در راستای سیاستهای کسپرسکی، توسط اکثر رسانه ها سانسور میشد و هنوز نیز میشود.
همچنین به شدت شایعات و ادعاهای دروغی درباره شرکت و آنتی ویروس های سیمانتک ( نورتون ) انتشار دادند.
3- آشنایی با شرکتهای معتبر ایرانی توزیع کننده آنتی ویروس های برندهای مطرح و پیشرو مخصوصآ شرکت دورانتاش
( اعتراض اعضای کمیسیون افتا سازمان نظام صنفی رایانه ای تهران به لیستی از شرکتهای معتبر توزیع کننده آنتی ویروس که در وب سایت پلیس فتا منتشر شده بود، دقیقآ به دلیل حضور نام شرکت دورانتاش در بین اسامی بود. )
( اکثریت اعضای کمیسیون افتا نصر تهران و برخی استانها، نماینده کسپرسکی هستند. )
4- همکاری فروشگاه ها و نمایندگان ( Reseller ها ) با توزیع کنندگانی که در گزینه 3 به آنها اشاره کردیم.
نگرانی های فوق را شرکتهایی که در کنار کسپرسکی توانسته اند سهم مناسبی از بازار ایران داشته باشند مانند توزیع کنندگان بیت دیفندر، آویرا ، ایست ( نود32 ) و اف-سکیور نیز به شکل واضحی دارند.
این شرکتها جایگاه خاصی در بازار جهانی آنتی ویروس ها ندارند و حتی سهم کوچکی از بازار ایران برای آنها بسیار بزرگ و ارزشمند است و با چنگ و دندان از آن محافظت میکنند.
البته این شرکتها و اکثر نمایندگانشان ارتباط و همکاری نزدیکی با کسپرسکی دارند و حتی فعالیت رسانه ای آنها نیز طبق سیاستهای این شرکت روسی است و نه تنها همه اخبار مشکلات آنتی ویروس ها و شرکت کسپرسکی را سانسور میکنند، بلکه در بسیاری از موارد خودشان نماینده کسپرسکی هستند و محصولات این شرکت را تبلیغ میکنند.
یادداشت های مرتبط:
بررسی و مقایسه دو شرکت آنتی ویروس کسپرسکی و وبروت
خسته نباشید به کسپرسکی! رفع آسیب پذیری ها پس از 1 سال !!!
دیسنا : پایگاه اطلاع رسانی امنیت اطلاعات ایران
کسپرسکی از شرکتهای سازنده آنتی ویروس که برخی کاربران این شرکت و محصولات آنتی ویروس آن را با عناوینی نظیر کسپرسکای ، کاسپرسکی ، کسپراسکای ، کسپراسکای ، و یا کاسپراسکای نیز میشناسد.مدیرعامل شرکت یوجین
به گزارش روابط عمومی شرکت دورانتاش، کمپانی امنیتی ترندمیکرو در جدیدترین گزارش Forrester Wave که با موضوع Cloud Workload Security ( یا به اختصار CWS ) منتشر شد، موفق شد هم به لحاظ جایگاه در بازار و هم به لحاظ کیفیت و تنوع محصولات در صدر قرار گیرد.
در گزارش Forrester Wave، حدود 30 شرکت عرضه کننده محصولات امنیتی برای CWS شرکت داشتند که میتوان به ترندمیکرو (TrendMicro)، سیمانتک (Symantec)، مکافی (McAfee)، کسپرسکی (Kaspersky)، بیت دیفندر (Bitdefender)، سیسکو (Cisco)، پالوآلتو (PaloAlto Networks) و چک پوینت (Check Point) اشاره کرد.
ترندمیکرو در گزارشی که چندی پیش در همین حوزه توسط IDC منتشر شد نیز موفق به کسب عنوان صدر نشینی شده بود.
جالب است بدانید چندی پیش موسسه Forrester Wave گزارشی پیرامون بازار آنتی ویروس های تحت شبکه منتشر کرد که نسبت به گزارش آنتی ویروسی سال قبل از آن چند معیار بررسی حذف شده بودند.
معیارهای حذف شده گزارش آنتی ویروسی Forrester Wave ، همان معیارهایی بودند که سال گذشته شرکت آنتی ویروسی کسپرسکی، امتیاز بسیار کمی در آنها کسب کرده بود.
درباره ترندمیکرو (پی سی سیلین)
شرکت ژاپنی، بینالمللی ترندمیکرو که در سال 1988 میلادی تاسیس شده، از شرکتهای مطرح و پیشرو عرضه کننده سرویسهای امنیتی و نرم افزارهای آنتی ویروس برای کاربران خانگی، شبکه و دیتاسنترهای فیزیکی، مجازی و کلود در دنیاست و در برخی کشورها از جمله ایران، چین و استرالیا با نام پی سی سیلین (PC-Cillin) نیز شناخته میشود.
از جمله مشتریان بزرگ و شرکای استراتژیک ترندمیکرو میتوان به غولهای فناوری از جمله IBM ،Cisco (سیسکو سیستمز)، F5 Networks, Citrix, VivoTek ،Siemens ،HP ،ASUS ایسوس، DELL ،VMware تی پی لینک، پاناسونیک (Panasonic) و Amazon اشاره کرد.
ترندمیکرو بیش از 500 هزار مشتری شرکتی و سازمانی که شامل شرکتها و موسسات مالی و بانکی، بیمهها، شرکتهای نفتی و پالایشگاهی، حمل و نقل و صنایع مختلف میشود دارد.
ترندمیکرو چندی پیش استارتاپ بسیار مطرح استرالیایی فعال در حوزه امنیت ابری با نام Cloud Conformity را که برخی با عنوان استارتاپ از آن یاد میکنند، با مبلغ 70 میلیون دلار به تملک خود در آورد.
محصولات ترندمیکرو از سال 1387 تحت گارانتی اصالت لایسنس و پشتیبانی شرکت دورانتاش در ایران عرضه میشوند.
ترجمه : شرکت دورانتاش
واحد آموزش و اطلاع رسانی
اعتراف شرکت آنتی ویروس Avast (صاحب AVG) به فروش بخشی از اطلاعات کاربرانش
مدیرعامل شرکت آوست (Avast) اعتراف کرد که این شرکت عرضه کننده نرم افزارهای آنتی ویروس، بخشی از اطلاعات کاربرانش از جمله عادت های مرور وب را به دیگر شرکتها میفروشد.
آقای Ondrej Vlcek که به تازگی به مدیرعاملی این شرکت منصوب شده، اذعان کردند که اطلاعات فروخته شده غیر محرمانه است و خطری کاربران این شرکت را تهدید نمیکند و در ادامه به این موضوع اشاره کردند که فروش اطلاعات از سال 2013 میلادی آغاز شده و مبلغ دریافتی نهایتآ 5% درآمد این شرکت است.
چندی پیش 3 مرورگر موزیلا فایرفاکس، گوگل کروم و اپرا، به دلیل جمع آوری اطلاعات و جاسوسی افزودنی های شرکت Avast از کاربران، ابزارهای این شرکت را از مارکت های خود حذف کردند و ظاهرآ بعد از تغییراتی فقط گوگل مجددآ اجازه داده است تا ابزارها بر روی مارکت کروم ( Chrome ) قرار گیرد.
شرکت Avast در سال 1988 تاسیس شد، در سال 2016 شرکت AVG را به تملک خود در آورد و در سال 2018 وارد بورس های پراگ و لندن شد و از شرکتی خصوصی ( Private ) به شرکتی سهامی عام " بورسی" تغییر شکل داد.
محصولات 2 شرکت آوست (Avast) و ای وی جی (AVG) در ایران قابل رجیستر، آپدیت و استفاده نیستند و سالهاست که شرکت دورانتاش ( توزیع کننده محصولات این 2 شرکت ) فروش آنتی ویروس های این دو شرکت را متوقف کرده است.
برخی وب سایتها و شرکتها ایرانی با فروش نسخه های نامعتبر و تقلبی آنتی ویروس های این دو شرکت، میلیون ها تومان از کاربران ایرانی کلاهبرداری کردند.
دیسنا : پایگاه اطلاع رسانی امنیت اطلاعات ایران
ترندمیکرو در صدر بازار امنیت SDC ( ابرهای خصوصی و عمومی )
به گزارش دفتر روابط عمومی شرکت دورانتاش، کمپانی امنیتی ترندمیکرو (Trend Micro) در جدیدترین گزارش IDC که با موضوع تامین امنیت Software-Defined Compute (SDC) workload protection منتشر شده، موفق شد با فاصله بسیار زیادی در صدر قرار گیرد.
براساس این گزارش، ترندمیکرو 35.5 درصد از بازار را در اختیار خود دارد که سه برابر بیشتر از نزدیکترین رقیب این شرکت است.
گزارش IDC که با عنوان Software-Defined Compute (SDC) workload protection منتشر شده شامل امنیت محیطهای ابری خصوصی و عمومی، سرویسهای کلود آمازون (AWS)، میکروسافت (Azure) و گوگل (Goolge Cloud Platform) و همچنین محیطهای غیر ابری مانند سرورها و دیتاسنترهای مجازی و کانتینر (Containerised) و سرویسهای برپایه تکنولوژی DevOps را شامل میشود.
ترندمیکرو با محصولاتی مانند Trend Micro One Cloud و Trend Micro XDR و خرید شرکتهایی مانند Cloud Conformity علاقهمند است هر روز سهم بیشتری از بازار امنیت را در اختیار خود بگیرد و در این مسیر نیز موفقیتهای چشمگیری به دست آورده است.
درباره ترندمیکرو (پی سی سیلین)
شرکت ژاپنی، بینالمللی ترندمیکرو که در سال 1988 میلادی تاسیس شده، از شرکتهای مطرح و پیشرو عرضه کننده سرویسهای امنیتی و نرم افزارهای آنتی ویروس برای کاربران خانگی، شبکه و دیتاسنترهای فیزیکی، مجازی و کلود در دنیاست و در برخی کشورها از جمله ایران، چین و استرالیا با نام پی سی سیلین (PC-Cillin) نیز شناخته میشود.
از جمله مشتریان بزرگ و شرکای استراتژیک ترندمیکرو میتوان به غولهای فناوری از جمله IBM ،Cisco (سیسکو سیستمز)، F5 Networks, Citrix, VivoTek ،Siemens ،HP ،ASUS ایسوس، DELL ،VMware تی پی لینک، پاناسونیک (Panasonic) و Amazon اشاره کرد.
ترندمیکرو بیش از 500 هزار مشتری شرکتی و سازمانی که شامل شرکتها و موسسات مالی و بانکی، بیمهها، شرکتهای نفتی و پالایشگاهی، حمل و نقل و صنایع مختلف میشود دارد.
ترندمیکرو چندی پیش استارتاپ بسیار مطرح استرالیایی فعال در حوزه امنیت ابری با نام Cloud Conformity را که برخی با عنوان استارتاپ از آن یاد میکنند، با مبلغ 70 میلیون دلار به تملک خود در آورد.
محصولات ترندمیکرو از سال 1387 تحت گارانتی اصالت لایسنس و پشتیبانی شرکت دورانتاش در ایران عرضه میشوند.
تخفیف های آنتی ویروسی دورانتاش به مناسبت دوشنبه سایبری و جمعه سیاه
به گزارش روابط عمومی شرکت دورانتاش، روزهای جمعه سیاه ( Black Friday ) و دوشنبه سایبری ( Cyber Monday ) بهانه خوبی برای خرید محصولات و سرویس های مختلف با تخفیف های ویژه است.
شرکت دورانتاش از توزیع کنندگان معتبر و پیشرو نرم افزارهای آنتی ویروس خانگی، شبکه و دیتاسنتر در ایران، نیز همزمان با روزهای جمعه سیاه ( بلک فرایدی ) و دوشنبه سایبری ( سایبرماندی )، تخفیفات ویژه ای را به صورت محدود بر روی برخی آنتی ویروس های خود در نظر گرفته که فرصت مناسبی است برای خرید لایسنس جدید و یا تمدید لایسنس قبلی و یا مهاجرت به آنتی ویروس های معتبر با گارانتی و پشتیبانی شرکت دورانتاش.
لیست محصولات و قیمت و جزئیات محصولات عرضه شده در طرح تخفیفی آنتی ویروس های دورانتاش را میتوانید در وب سایت اصلی شرکت دورانتاش و یا این لینک مشاهده کنید.
در حال حاضر شرکت دورانتاش محصولات آنتی ویروس خانگی ترندمیکرو ( پی سی سیلین )، وبروت ( سبکترین و کم حجم ترین آنتی ویروس دنیا )، سیمانتک ( نورتون )، جی دیتا و بولگارد را در لیست محصولات خود دارد.
دورانتاش از آغاز تاسیس تاکنون، آنتی ویروس های شرکتهای کسپرسکی، ترندمیکرو، وبروت، سیمانتک، بولگارد، جی دیتا، آوست ( Avast ) و ای وی جی ( AVG ) را در بازار ایران عرضه کرده است.
از جمله محصولاتی که در طرح تخفیف شرکت دورانتاش قابل خریداری هستند میتوان به آنتی ویروس های وبروت، ماگزیمم سکیوریتی ترندمیکرو و نورتون سایمنتک اینترنت سکیوریتی اشاره کرد.
دورانتاش فعالیت در بازار آنتی ویروس را از سال 1385 آغاز کرد و تاکنون با شرکتهایی مانند آسیاتک، صفرویک پرداز ( شهراد شبکیه)، مبناتلکام، داتک و مراکز آموزشی مانند موسسه آموزشی فناوری اطلاعات کندو، مجتمع فنی تهران و دانشگاه مهر البرز همکاری داشته و هم اکنون هزاران کاربر خانگی و شرکتی برای حفاظت از خود از آنتی ویروس های با گارانتی و پشتیبانی دورانتاش استفاده میکنند.
لیست محصولات و قیمت و جزئیات محصولات عرضه شده در طرح تخفیفی آنتی ویروس های دورانتاش را میتوانید در وب سایت اصلی شرکت دورانتاش و یا این لینک مشاهده کنید.
واحد تبلیغات و اطلاع رسانی
شرکت دورانتاش
www.durantash.com
دیسنا : پایگاه اطلاع رسانی امنیت اطلاعات ایران
جاسوسی افزونه های AVG و Avast و حذف آنها از استوری های فایرفاکس و کروم
گزارش محقق امنیتی ولادیمیر پالانت، از جاسوسی افزونه های 2 شرکت AVG و Avast ، باعث حذف افزونه های این 2 شرکت آنتی ویروس از استوری های مرورگرهای فایرفاکس و گوگل کروم شد.
ولادیمیر پالانت همان محقق امنیتی است که چندین آسیب پذیری در آنتی ویروس های کسپرسکی شناسایی و به این شرکت گزارش داد و به دلیل رفتار غیر حرفه ای و بی مسئولیتی این شرکت روسی طی توییتی اعلام کرد دیگر علاقه ای به گزارش آسیب پذیری آنتی ویروس های کسپرسکی به این شرکت ندارد.
آنتی ویروس های هر 2 شرکت AVG و Avast قابل استفاده ( رجیستر، آپدیت و استفاده ) در ایران نیستند و این 2 شرکت چند سالی است که به طور کامل کاربران ایرانی را تحریم کرده اند.
* شرکت AVG در سال 2016 به تملک شرکت Avast در آمد و شرکت Avast در سال 2018 وارد بورس لندن شدو به عنوان شرکت سهامی عام شناخته می شود.
* کسپرسکی با نام هایی مانند کاسپرسکی، کسپراسکای، کسپراسکی و کاسپراسکای نیز نامیده می شود.
اخبار مرتبط :
خسته نباشید به کسپرسکی! رفع آسیب پذیری ها پس از 1 سال !!!
دیسنا : پایگاه اطلاع رسانی امنیت اطلاعات ایران